• 6859
  • 1125 مرتبه
  • 1401/02/16 09:59:10 ق.ظ

شیطنت انجام شده درباره سویق

شیطنت انجام شده درباره سویق

چند نکته و توضیح در مورد شیطنت انجام شده درباره سویق

دوپهلو حرف زده اند، گفته است سویق بر اساس طب اسلامی از حبوبات و... هست ولی پودر و محتوای این بسته با نام سویق موجب بیماری است و بعد همه را زیر سوال برده است.

برای ادعای خود هیچ مدرکی ارائه نکرده است.

همه غذاهای کمکی غیراستاندارد را مورد سوال قرار داده و به نوعی با شیطنت، همه را رد کرده است، چه سویق طب اسلامی وچه دیگر مواد تقلبی بدین نام.

اما راهکارها:

۱- سویق را خود خانواده ها درست کنند.

۲- مقدار مصرف آن به ویژه برای کودکان نباید بیش از حد باشد.

۳- همزمان با مصرف سویق از مصرف غذاهای کمکی حتی استاندارد شده، نظیر شیرخشک، بسته های غذایی کودک، بیسکویت های مختلف و... خودداری شود.

۴- کسانی که سویق را قبول ندارند، اگر مسلمان هستند، به روایات معتبر وارده در این مورد مراجعه کنند و از دزدی اعتقاد مردم با متنهای غیر علمی و نامعتبر و شبهه افکنی پرهیز کنند. اگر هم مسلمان نیستند یا سخن پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) را قبول ندارند، نفرین بر آنان باد که منافقانه در این حوزه ها ورود میکنند.

۵- وزارت بهداشت و امثال او، اگر خیلی دلسوز تغذیه مردم هستند، به جای دست بردن در تغذیه صحیح مردم، همانند سویق که از دیرباز به صورت قوتو و امثال آن کاربرد داشته است، به وظایف اصلی خود در جلوگیری از ورود، پخش و توزیع مواد غذایی آلوده به ژلاتین خوک، تراریخته ها و انواع داروهای حرام و مضر بپردازند.

۶- کسانی که عامدانه و برای تخریب وجهه طب اسلامی و سویق، اقدام به پخش مواد تقلبی با نام سویق کرده اند، شناسایی و دستگیر و مجازات شوند.

۷- خود وزارت بهداشت، سویق مورد تایید را تولید و عرضه کند یا مجوز تولید بدهد. اگر هم اصلا″ سویق و روایت پیامبر(صلی‌الله علیه و آله وسلم) را قبول ندارد، که باز هم منافقانه عمل نکنند...

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}