• 9926
  • 282 مرتبه
  • 1402/10/16 11:23:34 ق.ظ

ما در طب اسلامی عامل بیشتر کیست ها را، غلبه صفرا می‌دانیم

ما در طب اسلامی عامل بیشتر کیست ها را، غلبه صفرا می‌دانیم

🔸🔹🔸

❌ کیست ها

📍 شیوع ابتلا به کیست سینه، تخمدان، رحم و کلیه در سال‌های اخیر با تغییر عادات و سبک زندگی بشر، ارتباط نزدیک دارد 

🌀  ما در طب اسلامی عامل بیشتر کیست ها را، غلبه صفرا می‌دانیم ولی معنایش این نیست که عوامل دیگری دخیل نباشد .

🔺 بسیاری از غذاها بخصوص غذاهای کارخانه ای در شیوع این بیماری سهم دارند، بلکه غلبه صفرا، کم خونی و ابتلا به کیست تمام این بیماری‌ها به سبک زندگی و غذاهای آماده و کارخانه ای ارتباط دارد و همه اینها معلول همین علت است .

🥛🧀 میان غذاهای صنعتی انواع پنیر و لبنیات شرکتی بیش از بقیه سبب این بیماری هستند، زیرا این نوع محصولات دارای روغن پالم هستند و روغن پالم علت اصلی ابتلا به کیست، کم خونی و غلبه صفرا است.

💢 از زمان استفاده از لبنیات و پنیر صنعتی بجای لبنیات و پنیر محلی، کیست سینه، تخمدان و انواع فیبروم ها و تومورهای سینه و رحم پیدا شده و روز به روز متناسب با مقدار استفاده از این سم‌ها، آمار ابتلا به کیست و فیبروم بالا می‌رود. 

⭕️ در این مرحله نقش تراریخته ها نمایان می‌شود و کیست و تومورهای خوش‌خیم را به کیست و توده بدخیم تبدیل می کند .

📌 برخی از مردم چه زمانی از خواب غفلت بیدار می‌شوند و به فکر سلامتی خود می افتند و متوجه می شوند که سونامی سرطان در راه است و بزودی از هر دو نفر یک نفر به سرطان مبتلا خواهد شد ؟!

🖍 شاید ما در این دوره، بدترین دوره تاریخ را شاهد هستیم، زیرا خیلی از مردم همزمان به دو نوع بیماری گرفتار می‌شوند بیماری‌های جسمی و بیماریهای معنوی، که منظور ابتلا به انواع گناه است. 

❗️ برخی ها با تن بیمار و مرگ و میر و بار گناه و روی سیاه و صحیفه شرم آور به لقاء الله می‌پیوندند و با خدا ملاقات می‌کنند.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط