• 9795
  • 240 مرتبه
  • 1402/09/10 09:38:27 ق.ظ

دنیای سیاست

دنیای سیاست

🔸🔹🔸

🔰 دنیای سیاست

💢 مشاهده می‌شود که بخش‌های مختلف علوم و دانش، پیشرفت و پیچیدگی زیادی پیدا کرده است. علومی مانند علم فیزیک، علم شیمی، ستاره شناسی، زمین شناسی، علوم فضائی و علوم دیگر .

⚠️ متاسفانه این پیچیدگی به علوم سیاسی هم رسیده و مسائل این علم آن قدر پیچیده شده که بیشتر مردم جهان را سردرگم کرده است.

〽️ فکر می‌کنیم آن زمان‌ها گذشت که دوستی و دشمنی ظاهری حقیقت داشته باشد و در زمانی قرار گرفتیم که دوستی ظاهری در حقیقت دشمنی است و دشمنی ظاهری در حقیقت و در باطن دوستی است.  البته در همه احوال، مِلاک منافع و مقاصد پشت پرده است.

⭕️ یک کسی می‌گوید این حمایت ظاهری غرب از روی دوستی و دوست داشتن اسرائیل و یهود نیست . بلکه از روی دوست نداشتن و حالت تنفر و ترس از خباثت آن هاست .

📍 زیرا آن ها معتقدند اگر دولت اسرائیل سقوط کند و یهودیان هر کدام به کشور اصلی خودش مانند آلمان، انگلیس، آمریکا و... بر گردند شروع به خباثت و ضربه زدن به آن کشورها می‌کنند و بر آن کشورها عملاً مسلط می‌شوند. 

❗️ پس آن ها اگر ناوهای جنگی و هواپیما می رسانن بخاطر دوستی اسرائیل نیست، بلکه برای نگهداشتن آنها در فلسطین و راحت شدن از شر آن هاست .

〽️ از یک طرف اردوغان اسرائیل را تهدید به دخالت می‌کند و از اون طرف دیگر کشتی‌های حامل مواد غذائی و دارایی برای رژیم غاصب می‌فرستد که حاکی از کثافت جهان سیاست است .

🔺 از یک طرف عربستان که ادعای سردمداری جهان اسلام را دارد و از طرف دیگر صریحاً و بطور واضح به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل است و بخاطر کشته شدن کودکان غزه جشن می‌گیرد. 

🖍 آن چه که به طب اسلامی بلکه مطلق سلامتی مردم دنیا مربوط می‌شود این است که یک همکاری شومی ما بین عالم طب و عالم اقتصاد و عالم سیاست صورت گرفته است . این سه قدرت دست به دست هم داده و در حال تسخیر ملت جهان و تسلط بر آن هاست.

❌ بوسیله ی این همکاری، حلقوم کشورهای جهان و نفس مردم جهان را گرفتند و هر کشوری هر چند مستقل باشد یقیناً برده و نوکر طبی آن هاست و نمی تواند استقلال طبی داشته باشد .

📍 باز هم به وسیله همان طب، ثروت مردم جهان را به یغما می‌برند و داروهای بی ارزش خود که از معادن و خاک گرفته شده را به قیمت های گزاف می‌فروشند. 

🖊 اگر روزی به افراد بیمار دارو می‌فروختند و دایم در حال بیمار کردن مردم جهان بودند که از آن طریق بطور دائمی به آن ها دارو بفروشند و ثروت کلان جمع می‌کنند، اکنون این کار را از طریق فروش واکسن انجام می دهند و به همه افراد سالم واکسن را می فروشند و تزریق می کنند. 

❇️ اینجاست که شاید اهمیت طب اسلامی معلوم گردد و علت منع این طب و بستن مراکز آن معلوم می‌شود.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط