• 9689
  • 467 مرتبه
  • 1402/06/23 03:39:12 ب.ظ

هشدار: سموم مخفی در غذاهای ما

هشدار: سموم مخفی در غذاهای ما

💢 هشدار هشدار

از ژرفای تاریخ و از عمق انسانیت و حس نوع دوستی و انگیزه های خدائی به تمام مردم جهان اعلام خطر می شود .

خبر دارید یا ندارید سم های قاتل پوشیده و پنهانی وارد خانه ها و زندگی شما شده تا جائی که عملا امکان پیشگیری یا پرهیز باقی نمانده است.

این سموم و زهرها سفید یا خاکستری رنگ به شکل وحشتناک مواد غذائی را پر کرده و در ترکیب آن ها قرار گرفته و با رنگ و زیبائی ظاهر پوشیده شده است .

و این چیزی نیست بجز کودهای شیمیائی است .

امروز بیشتر رشد گیاهان و محصولات با همین کود شیمیائی صورت می گیرد، طوری که محصول را تا سه یا چهار برابر بزرگتر و بیشتر می کند .

پس در حقیقت بیشتر مواد محصولات غذائی از همان کودهای شیمیائی و یا از لوازمات آن ها تشکیل شده است .

زمانی که کود باعث می شود تا گیاه سه یا چهار برابر رشد کند، معنای این حرف این است که رشد سلول های گیاه و تکثیر سلول ها چند برابر شده است .

بجای اینکه یک سلول بوجود بیاید، ده سلول بوجود آمده و گیاه و میوه آن سریع رشد می کند و سریع محصول می دهد .

و شبیه همان کار را با بدن انسان می کند و باعث می شود تکثیر سلول ها در بدن انسان نا موزون و سرسام آور زیاد شود و این کار همان سرطان است، زیرا سرطان به معنای تکثیر غیر عادی سلول ها و تبدیل شدن آن ها به توده هاست .

مشکل اصلی این است که کود شیمیائی باعث می شود که محصول درشت و خوش رنگ گردد و ظاهری فریب دهنده داشته باشد . و مردم دائم میوه های درشت و خوش رنگ را انتخاب می کنند، غافل از اینکه این میوه بیشتر کود شیمیائی خورده تا درشت شده .

امروز محصولات ایران به علت دادن مقدار زیاد کود در دنیا مشتری ندارد و نوعاً مردود شده و برگشت داده می شود، زیرا مردم جهان طالب سلامتی خودشان هستند .

ولی متأسفانه ما مافیایی داریم که با بیماری مردم بیشتر خوشحال می شود و کارش رونق می گیرد و هیچ وقت جلوی مصرف زیاد کود را نمی گیرد تا بازار پزشکی و دارویی همچنان گرم بماند .

بنده به مردم ایران و تمام مردم جهان هشدار می دهم که غائله این سم و ماده بیماری زا را تمام کنند و میوه ها و محصولات کود داده شده، درشت و زیاد شده را نخرند و نخورند .

متأسفانه نوعا دولت ها به دنبال کمیت هستند و مقدار محصول برای آن ها مهم است نه سلامتی مردم، آن ها می خواهند صرفاً مردم را سیر کنند حالا با هر چه که شده .

و این کار باعث بوجود آمدن انواع بیماری ها و حساسیت ها شده تا جایی که طبق برخی از آمار تا چند سال آینده از هر دو نفر یک نفر به سرطان مبتلا می شود .

ما خیر خواهان مردم نمی توانیم قانونی تصویب کنیم که استفاده از کود شیمیائی جرم حساب شود، ولی می توانیم به مردم بگوییم که محصولات کود خورده را نخرند و نخورند و دنبال ظاهر کار نباشند، بلکه دنبال سالم باشند .

اگر مملکت دست ما باشد کارخانه های کود و بازار کود شیمیائی را تعطیل می کنیم و دستگاه های سنجش مقدار کود را در هر میدان باری قرار می دهیم تا قیمت محصول بر اساس آن باشد.

ولی ما در طب اسلامی مستضعف واقعی هستیم، نهایت کاری که می توانیم انجام دهیم همان هشدار دادن است، ولی تریبون در دست دشمن بشریت است . 

بنابر این خواهشمندیم که مردم هشدار های طب اسلامی و دلسوزان سلامتی مردم را گوش دهند و عمل کنند تا سالم و تندرست باشند .

نتیجه اینکه امروز سُکّان سلامتی مردم در دست وزارت خانه های کشاورزی  است نه در دست وزارت خانه های بهداشت، بلکه معمولا دیده می شود که این دو همکاری و تعامل خوبی دارند، وزارت کشاورزی مردم را با تراریخته، کود شیمیائی و سموم و آفات بیمار می کند و وزارت بهداشت دارو میفروشد .

معلوم نیست این سودهای کلان چطور تقسیم می شود و هر کدام چقدر سهم دارد .

نشانه محصول کود خورده، بی مزگی یا کم مزگی و عطر نداشتن است، ولی درشت، سالم، صاف و برجسته است، ولی محصول بدون کود نوعاً ریز معطر، مزه دار و بدون ظاهر و قیافه است .

گوجه فرنگی میان محصولات، کود بیشتری جذب می کند، محصولات مناطق پر آب، از زمین زیاد استفاده می شود مانند شمال بیشتر کود استفاده می کنند ولی محصولات دیم کمتر .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط