• 9675
  • 229 مرتبه
  • 1402/06/17 04:11:35 ب.ظ

از ویروس چه می دانید؟ آیا ویروس خطرناک است؟

از ویروس چه می دانید؟ آیا ویروس خطرناک است؟

🔺 ویروس

📌 از ویروس چه می دانید؟ آیا ویروس خطرناک است؟ حتما جواب مثبت است، زیرا ویروس باعث سرما خوردگی، آنفلوآنزا، کرونا و بیماری های دیگر میشود .

⚠️ این چیزی است که در اذهان مردم پر کردند و همیشه بوق و کرنا کردند و در دانشگاه ها تدریس کردند و تمام مردم جهان را فریب دادند.

💢 زیرا در حقیقت ویروس مفید است و بیشترین فایده را برای بشر دارد، زیرا ویروس وارد بدن می شود و خود بخود از بدن خارج می شود و یک بدن آماده و مقاوم بجا می گذارد.

📍 همه می دانند سرما خوردگی بعد از سه روز خوب می شود، پس ویروس ها کجا رفتند؟ آنفلوآنزا بعد از چند روز خوب می شود، پس ویروس کجا رفت؟

⭕️ فکر نکنید داروها ویروس را کشته یا از بدن بیرون کرده، بلکه داروها حالت سرگرمی دارد، زیرا ویروس کشته نمی شود و یک مرز بین مرگ و زندگی است .

🖍 ویروس خود بخود از بدن خارج می شود، و دارو حالت سرگرمی تا مدت بیماری و حضور ویروس تمام شود .

〽️ بلکه ویروس زمانی که وارد بدن می شود نوعاً یک ماموریتی دارد و آن از بین بردن یک بیماری نهفته خطرناک است که در حقیقت خودش یک نوع درمان است .

💢 به همین جهت شدیداً سفارش شده که سرما خوردگی را درمان نکنید، پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می فرمایند: از سرما خوردگی بدتان نیاید، زیرا سرما خوردگی پیشگیری از جذام و ایمنی از جذام است .

❇️ و در حدیث دیگر می فرمایند: [ویروس] سرما خوردگی سربازی از سربازان خداوند است که او را سراغ بیماری می فرستد تا بیماری را سرکوب کند .

❌ و این امر در تمامی بیماری های ویروسی جاریست .

#سرماخوردگی
#بیماریهای_مفید

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط