• 9456
  • 397 مرتبه
  • 1402/04/06 09:42:39 ب.ظ

وزارت بهداشت و بی اهمیتی به روایات معصومین (ع) در باب سلامتی

وزارت بهداشت و بی اهمیتی به روایات معصومین (ع) در باب سلامتی

🔻 وزارت بهداشت نسبت به آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام که درباره طب، بهداشت عمومی، سلامتی و درمان بیماری ها سخن می گوید کاملا بی توجه است و عملکرد آن بگونه ای است که هیچ حسابی برای این روایات باز نکرده است آیا تاکنون وزارت بهداشت در پروتکل های خود احادیث مربوط به سلامت را لحاظ کرده است و بسی جای تأسف است که حتی حاضر نیست یکی از آن روایات را برای مردم بخواند یا بنویسد و تبلیغ کند، یا حتی حاضر نیستند آیه مبارکه: (يَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ ) [النحل، آیه 69] که آیه درمان با عسل است و یا آیه مبارکه: (وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ) [الإسراء، آیه 82] که درباره درمان با قرآن است را بخواند .

🔺 متأسفانه این وزارت هیچ اهمیتی به تعالیم گران بهای اسلامی نمی دهد و عملا هیچ استقلالی ندارد و عملا تبدیل به ابزاری برای تحقق اهداف سازمان بهداشت جهانی و پزشکی غربی گردیده است .

🔻 روایات را نمی خوانند چون فکر می کنند با این کار مردم متوجه طب اسلامی می شوند و حقانیت این طب ثابت می شود و حقایق بر همگان آشکار می شود..

🔺 این نوع عدم توجه به آیات قرآن و روایات طبی با ماهیت جمهوری اسلامی در تضاد است و دهان کجی به فرمایش بزرگان این نظام است همانند امام خمینی رحمة الله علیه که فرمود: ( مملکت اسلامی همه چیزش باید اسلامی باشد نباید ما کارهایمان برخلاف اسلام باشد ).
و به طور کلی سیاست های وزارت بهداشت  با حرکت به سمت تمدن اسلامی در تضاد است، و عملا در دستورات و عملکردهای وزارت بهداشت موضوعات اسلامی دیده نمی شود.


🔻🔺🔻

#طب_غربی_تابع_بی_چون_وچرای_سازمان_بهداشت_جهانی

#طب_اسلامی_دروازه_ورود_به_تمدن_اسلامی

🔶 دفتر آیت الله تبریزیان 🔶 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط