• 9222
  • 326 مرتبه
  • 1402/02/20 08:39:39 ب.ظ

ای بشر

ای بشر

🔺 انسانی که قرار است هزاران سال زیر خاک بماند پس باید زندگی خاکی داشته باشد تا تناسب داشته باشد .

〽️ انسان می خواهد از دنیای پست دو روزه، بهشت بسازد تا بعداً به خاک منتقل شود، عجیب نیست! دو روز می خواهد در بهشت زندگی کند و بعدش هزاران سال زیر خاک باشد .

🔹 باید بین دو زندگی انسان سنخیت باشد، انسان باید خاکی باشد تا اگر زیر خاک رفت غافلگیر و وحشت زده نشود .

📌 انسان یک بار تجربه بدی داشته و از بهشت به این زمین پست منتقل شده و کلی زجر کشیده، خبر ندارد که تمام ترانه ها و موسیقی ها غمگین هست و از جدائی صحبت می کند، چرا ؟ این بخاطر جدائی از بهشت است .

📍 شیطان اولین نفری بود که ترانه غمگین خواند و علت آن بخاطر دوری از بهشت بود و انسان تمام عمرش روی زمین ترانه غمگین می خواند، ولی علتش را نمی داند!

🌀 خوب است روی خاک بخوابیم تا اگر در قبر و روی خاک قبر خوابیدیم وحشت نکنیم و دچار صدمه و فاجعه نشویم .

⚠️ چند بار می خواهیم از بهشت به خاک و خاکروبه منتقل بشویم! یک بار کافی نیست؟! یک بار از بهشت به این دنیای خاکی آمدیم .

🖍 خداوند ما انسان ها را از بهشت به دنیای پست آورد تا به ما بگوید این کار را تکرار نکنید، به صلاحتان نیست، صلاح نیست همواره وحشت زده باشید و غافلگیر شوید .

❗️ آیا انسان عبرت نمی گیرد! این بار اگر دنیا را به بهشت تبدیل کردند صرفاً به خاک و خاکروبه منتقل نمی شوند بلکه دو انتقال خواهند داشت: یکی به خاک و دیگری به جهنم، که این فقره در گزینه اول نبود .

⚠️ نمی دانیم که خوابیدن و نشستن روی زمین و روی خاک در حقیقت خوابیدن و نشستن در آغوش مادر است، چون ما از شکم این زمین بیرون آمدیم و مادر حقیقی ما زمین است . 

📍 اگر در فضا رها شدیم به سوی زمین سقوط می کنیم که در حقیقت این سقوط برگشتن به دامن مادر است. ما بچه ای هستیم که نمی توانیم از مادر جدا شویم، اگر جدا شدیم مریض می شویم و با زجر و وحشت می میریم.

💠 اگر در آغوش مادر قرار بگیریم احساس آرامش می کنیم و تمام غم و غصه هایمان از بین می رود، بلکه تمام بیماری ها و دردها از بین می رود، زیرا زمین الکتریسته منفی می گیرد و دیوار و سقف خاکی به ما آرامش می بخشد، کافی است امتحان کنید .

❇️ هر کس خلاف این را بگوید در حقیقت قصد فریب دارد و گولت می زند، خوب است که مانند حضرت مسیح علیه السلام زندگی کنیم .

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط