• 6316
  • 1630 مرتبه
  • 1400/11/25 12:33:25 ق.ظ

اهل سنت و طب

اهل سنت و طب

طب اسلامی یا همان طب النبی صلی الله علیه و آله ،  یا الطب النبوی از زمان پیامبر بوده و استحضار دارید که هم علمای سنت و جماعه و هم علمای شیعه کتابهای ارزشمندی در طب دارند مانند کتاب الطب النبوی ابن قیم الجوزیه .
 و بنده در کتاب خودم کتاب دراسه فی طب الرسول از منابع حدیثی فریقین نقل کردم و از برادران اهل تسنن میخواهم طب النبی را مجددا احیا کنند و دست به دست هم بدهیم تا این طب آشغال غربی را از این سر زمین بیرون کنیم. 

ممکن است شیعه و سنت در مباحث دیگر تفاوتهایی داشته باشند ولی در طب خیلی به هم نزدیکند و صرفا اختلافات جزیی اگر وجود داشته باشد .

تمام مسلمانان از آیات قرآن مدد میگیرند و حتما این آیه که اساس طب است " کلوا واشربوا ولا تسرفوا "و آیه " یخرج من بطونها شراب مختلف الوانه فیه شفاء للناس " و آیات دیگر نقطه اتکای آنها در دانش طب میباشد . 
و همچنین احادیث شناخته شده پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مانند " المعده بیت الداء والحبه السوداء شفاء من کل داء " پایه و اساس کارشان میباشد .

 از برادران اهل تسنن میخواهیم ما را در این امر یاری کنند و با ما در تبلیغ طب اسلامی و پناه بردن به طب اسلامی با کنار گذاشتن طب کفار و با صدای بلند او را رد کنند و بگویند ما طب غربی و داروهای شیمیائی را قبول نداریم .
ما افتخار میکنیم که داروی شیمیائی که از معادن و خاک درست میشود قبول نداریم و ما خاک را نمیخوریم .

 با توجه به شیوع بیماریها و به بن بست رسیدن طب غربی و کنار گذاشتن این طب در کشورهای اروپایی مانند کشور آلمان ، برادران اهل تسنن در ریشه کن کردن این طبی که به ناحق در ممالک اسلامی ریشه دوانده پیش قدم باشند و عظمت اسلام را برای جهانیان به اثبات برسانند .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}