• 5626
  • 1480 مرتبه
  • 1400/10/10 08:29:36 ب.ظ

تراریخته و ارگانیک

تراریخته و ارگانیک

 تراریخته و ارگانیک 

 تراریخته : مراد گیاهان و دام هایی هستند که دستکاری شده و  ژن هایشان تغییر داده شده است . به عنوان مثال ژن خوک به  ژن های مرغ اضافه شود یا به ژن های گاو اضافه  شود .

  ارگانیک :  مراد گیاهان و دام هایی هستند که ژن ها ی آنها  دستکاری نشده و در تغذیه و دوره ی پرورش آن ها از مواد شیمیایی کود و سموم آفات استفاده نشده باشد .

 امروزه مردم دو قسم اند ، البته مراد از مردم ، مردم کوچه و بازار نیست بلکه مراد افراد آگاه و بعض مدیران که یک عده مخالف تراریخته و اصلاح ژنتیک هستند و عده ی دیگر موافق تراریخته اند و مخالف ارگانیک .

 مخالفان تراریخته نفعی در این مخالفت ندارند صرفا از روی دلسوزی و پیروی از سنت الهی و سنت پیامبران و ائمه ی معصومین علیهم السلام  در زمین ، مخالف هستند .

 در مقابل موافقان تراریخته با اهداف سیاسی یا اقتصادی در اداره امور ، یا حتی با عشق به تمدن ، با سنت ها مخالفند و گاهی نیز به این نتیجه نرسیدند که تراریخته ضرر دارد و با آیات و روایات آشنا نیستند .

ما در رویارویی قصد تهاجم نداریم ولی یک پیشنهاد مردانه داریم ، با توجه به اینکه هم اکنون قدرت در دست موافقان تراریخته می باشد از آنها می خواهیم به مردم حق انتخاب بدهند و هر دو محصول تراریخته و ارگانیک عرضه شود و فرصت انتخاب را برای مردم  فراهم نمایند .
 و اما پیشنهاد می کنیم کسانی که موافق تراریخته هستند ، تراریخته مصرف کنند و افرادی که مخالف اند مرد و مردانه فقط ارگانیک مصرف کنند ، زیرا همین اندازه برای نابود کردن نسل موافقین کافیست و خیلی زود همه ی مردم مخالف خواهند شد .
 نسل موافقین منقرض می گردد که همین عقوبت برای موافقین تراریخته کافی است .
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}