• 10144
  • 60 مرتبه
  • 1403/02/01 06:19:19 ب.ظ

کتاب شیطانی هاریسون

کتاب شیطانی هاریسون

کتاب شیطانی هاریسون❌

🌐امروز جهان گرفتار یک استعمار پنهان و کاملا متفاوتی است که در حقیقت همه را اسیر و برده خود کرده است.

🛄 این استعمار پنهان، همان «استعمار طبی» است که امکان دارد از استعمار سیاسی هم بدتر باشد، چون کاملا ناپیدا و نامشهود است ولی به هر حال کار خودش را می‌کند. 

💤امروز طب غربی تمام جهان را به اسارت گرفته و بطور کاملا جدی دارد مردم جهان را از طرفی بیمار می‌کند و از طرف دیگر به آنها دارو می‌فروشد.

💰شاید بیشتر ثروت و قدرت آمریکا و غرب از راه همان دارو و درمان بدست می‌آید. 

♻️با همین فرمول ما را بیمار می‌کنند و به ما دارو می‌فروشند و به وسیله همان دارو مجددا ما را بیمار می‌کنند و مجددا بیشتر به ما دارو می‌فروشند و باز به وسیله داروهای جدید ما را بیمارتر می‌کنند و باز بیشتر از قبل به ما دارو می‌فروشند واین چرخه ادامه دارد...

🕎 استعمار طبی توانسته است تا آخرین روستاهای ما و مرتفع‌ترین قله‌های سرزمین ما دارو بفرستد و توسط مراکزی بنام خانه بهداشت یا... ملت ما را اداره کند!

💊امروز دارویی که در آمریکا یا اسرائیل یا اروپا و در کارخانه های داروسازی صهیونیستی همچون: روتشیلدها و بیل گیتس‌ها و...تولید می‌شود، اجبارا در تمامی دنیا و در تمامی شهرها و روستاها و... بفروش می‌رسد. 

🩸باید بدانید که اگر فشار خون دارید، اگر دیابت دارید، اگر تیروئید دارید، اگر مشکل قلبی دارید، اگر سرطان دارید، اگر هر بیماری دیگر دارید، بدانید و یقین بدانید که این شرکت‌های داروئی شما را بیمار کردند حالا یا به وسیله یک دارو یا یک غذا یا حتی یک سفارش غلط مانند:
توصیه به مصرف نمک یددار یا فروش گسترده شکر چغندر قند یا روغن نباتی و...

🦠اگر استعمار طبی مقرر کند که یک بیماری در تمامی جهان همزمان ایجاد کند، آن وقت است که دولت‌ها موظفند بیماری را از راه‌های گوناگون حتی در کشور خودشان پخش کنند مانند: کرونا!

📕اساس درمان و بیمار کردن با داروهای شیمیائی را اصولاً بوسیله کتاب‌های طبی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود مانند کتاب هاریسون که در عقل‌های پزشکان تزریق می‌کنند. 

🩺در حقیقت با یاد گرفتن مطالب کتاب هاریسون و دیگر کتاب‌ها، پزشک را تبدیل به یک جنایتکار تاریخ و دلال داروهای شیمیائی می‌‌کنند، حتی بدون اینکه بدانند.

🧰 جالب اینکه پزشک امروزی فکر می‌کند دارد به مردم خدمت می‌کند و کار مقدسی انجام می‌دهد، غافل از اینکه دارد جنایت می‌کند، به راحتی دارد مردم را بیمار می‌کند و می‌کشد.

❗️به عقیده بنده اگر پزشک از این موضوع اطلاع داشته باشد و به کار خود ادامه دهد، از پل صراط عبور نمی‌کند.

⚠️ به خدای احد و واحد قسم این چنین فردی از پل صراط عبور نمی‌کند، اصلا امکان ندارد یک قاتل و یک جنایتکار از پل صراط رد شود...

⁉️نمی دانم چه زمانی مردم و پزشکان می‌خواهند این معانی را بفهمند؟
⁉️ چه زمانی می‌خواهند حکمت آتش زدن کتاب هاریسون را بفهمند و درک کنند؟
⁉️شاید ده ها سال  یا حتی صدها سال نیاز باشد تا بشر بفهمد و حکمت این کار بزرگ را درک کند.

♨️آتش زدن کتاب هاریسون یک محکی بود برای شناخت بی‌سوادان یا ذی نفعان، زیرا آن هائی‌که به این کار اعتراض کردند از دنیا و دانش حقیقی ده ها سال عقب‌تر هستند.

🔆خود اروپا فهمید و به شکل جدی به درمان با گیاهان دارویی رو آوردند و حالت تنفر از داروهای شیمیائی در بیشتر کشورهای جهان آغاز شده ولی در مجامع علمی ما تازه دارند برای داروی شیمیائی و پزشکی نوین تبلیغ می‌کنند و قوانین ضد خدائی جعل می‌کنند و از این سیستم  پزشکی، جانانه دفاع می‌کنند. 

✅ یقین بدانید هر کس به آتش زدن کتاب هاریسون اعتراض کرده یا بیسواد است و یا کور...

⁉️عقل شما کجا رفته؟! چرا آمار بیمار و بیماری در حال افزایش است؟! آیا بجز پزشکان کسی هست که بلد باشد مردم را دست جمعی بیمار کند؟!

⁉️چطور امکان دارد که در یک مدت کوتاه، دیابت جهان را پر کرده باشد؟
⁉️مگر می‌شود که فشار خون یک دفعه جهان را پر کرده باشد؟
⁉️چطور ممکنه سرطان یک دفعه دنیا را پر کرده باشد؟
⁉️ والله قسم که این‌ها با قصد و بطور عمد ایجاد شده است، ایها الناس؟ کی می‌خواهید بفهمید؟!

⏮علمای ما که متاسفانه از واقعیت دنیا صدها سال عقب هستند... 

〽️دلیلش هم این است که در صورت بیمار شدن برای درمان به غرب می‌روند یا به طب غربی پناه می‌برند، در حالیکه غرب و طب غربی خودش آن ها را بیمار کرده و خبر ندارند...

⁉️چه زمانی متوجه خواهید شد؟! 
اگر غرب بلد است درمان کند، پس بگذارید پادشاه انگلستان، وزیر دفاع آمریکا، عروس پادشاه انگلستان و سایر روسای بیمار خود را درمان کند...

ادامه دارد .....

🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❌کتاب شیطانی هاریسون (قسمت دوم) ❌

✍️ما طب اسلامی را برای شما پاک و روشن و واضح و متقن آوردیم، حداقل حُسنی که دارد این است که شما را بیمار نمی‌کند و بیماری و بیمار را اگر درمان هم نکند افزایش نمی دهد. 

⁉️آیا نمی‌بینید چگونه طب اسلامی را با تمام توان شان کوبیدند؟!

💠 چون طب مؤثر و معجزه گری بوده و رقیب جدی طب شیمیائی محسوب می‌شود.

✳️گویا همه دولت‌های جهان برای رسیدن به رأس هرم ثروت و سرمایه، عهدنامه امضا کردند تا حافظ منافع شرکت‌های داروئی غرب باشند و اجازه ندهند در کشورهایشان طب دیگر و داروهای دیگری تولید شود و به فروش برسد.

💢حالا بیایید و بگویید که پیامبر چنین فرموده، حضرت امیر چنین فرموده، یا امام باقر و امام صادق اینچنین درمان می‌کرده‌اند، یا این داروها داروهای امام رضا است و...

⁉️چه کسی گوش می‌دهد؟
⁉️کیست که برای پیامبر و اهل بیت بزرگوارشان ارزش قائل باشد؟! 

😔 گویا دولت‌ها تنها نسبت به نفت و گاز و معادن و سلاح و دارو تعهداتی دارند و به تعهدات خودشان عمل می‌کنند!

⏮ امیدواریم که اینچنین نباشد یا لااقل عمومیت نداشته باشد، ولی یقینا در کشورهای عربی و بیشتر کشورهای اسلامی بدین صورت است.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط