• 10037
  • 145 مرتبه
  • 1402/12/08 08:45:17 ب.ظ

انتخابات یک امر عادی است که در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود

انتخابات یک امر عادی است که در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود

 انتخابات

💢 انتخابات یک امر عادی است که در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود، البته در برخی از کشورها این انتخابات حالت فرمایشی دارد. بخصوص در کشورهای پیشرفته غربی پول و تبلیغات حرف اول را در انتخاب افراد می‌زند و مردم غافل و ناخواسته به یک سمت هدایت می‌شوند. 

⚠️ چیزی که در برگزاری انتخابات انتظار می‌رود تحقق اهداف والا و ارزشمند و زندگی مرفه همراه با موفقیت است.

❇️ شاید از جمله مهمترین اهداف، سلامت دین و ایمان مردم باشد، پس حتماً باید کسی انتخاب شود که در ارتقای دین مردم نقش داشته باشد، یعنی هم تبلیغ و هم عمل کند. 

🖊 پس اگر یقین دانستید انتخاب فرد یا افراد برای دین و آخرت شما مفید واقع می‌شوند، اقدام به انتخاب کنید.

📌 علاوه بر این، انتخابات بایستی حداقل به رفاه بیشتر و گشایش اقتصادی یا معیشتی بیشتر و بهتر منجر شود .

💎 چیزی که برای خانواده طب اسلامی مهم است، انتخاب افرادی است که طرفدار طب اهل بیت علیهم السلام باشند و فردا روز لایحه تشکیل سازمان طب اسلامی را به تصویب برسانند.

🖍 پس در صورت یقین به اینکه کاندیدا طرفدار طب اهل بیت علیهم السلام باشد و فردا روز کاری به نفع طب اسلامی انجام دهد، انتخاب چنین فردی بسیار مفید است.

💢 اگر یقین کنید که انتخاب کاندیدای مورد نظر، منجر به سلامتی بیشتر مردم می شود (که این مهم تنها با طب اسلامی محقق می‌شود) می توانید انتخاب کنید و اگر شخصی به همین وضع موجود راضی است و فقط طب شیمیائی را قبول دارد یا ناچار است به طب شیمیائی رأی بدهد، انتخاب چنین فردی می‌تواند شرکت در جرم محسوب شود. 

🔺 علت آن واضح است، چون کار نخست طب شیمیائی بیمار کردن هر چه بیشتر مردم و درست کردن بازار برای شرکت‌های صهیونیستی است، پس در این کار شریک نشوید.

❌ مگر انسان کور باشد و نبیند که طب شیمیائی روز به روز آمار بیمار و بیماری ها را به صورت سرسام‌آور افزایش داده است.

〽️ درست نیست انسان خام باشد و فکر کند علت بیماری مردم و انواع بیماری ها، بَنّا یا بقال یا کارگر باشد، زیرا چیزی بلد نیست، ولی این پزشکان و شرکت های داروئی و کتاب هاریسون خوان می‌دانند چگونه مردم را بیمار کنند و پول و دارایی هایشان را تصاحب کنند .

🔺 این اربابان طب شیمیائی با داروها، واکسن‌ها، ویروس‌ها و توصیات غلط مردم جهان را بیمار می‌کنند .

📍 بدانید هر کس به سرطان، دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های خونی، بیماری‌های گوارشی و... مبتلا می شود، علت غیر مستقیم آن انتخاب افراد بی سواد و خریدنی و طرفدار طب شیمیائی است، پس شریک جرم نشوید.

#انتخابات

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط