• 10012
  • 195 مرتبه
  • 1402/11/24 05:20:05 ب.ظ

یک توطئه و جنگ تمام عیار که به هیچ کس رحم نمی کند و ابایی از بیمار کردن تمامی افراد دنیا هم ندارد

یک توطئه و جنگ تمام عیار که به هیچ کس رحم نمی کند و ابایی از بیمار کردن تمامی افراد دنیا هم ندارد

🔸🔹🔸🔹🔸🔹

❌موفقیت طب شیمیایی ❌

✍️طب مدرن و پر عارضه شیمیایی آنقدر در عرصه بیمار کردن مردم جهان موفق عمل نموده  که کار سایر طب های مکمل نظیر: طب اسلامی، طب ایرانی، طب چینی، طب هندی، طب همیوپاتی، طب های محلی و حتی بساط دعا نویسان را هم بیش از گذشته رونق داده است!

💣یک توطئه و جنگ تمام عیار که به هیچ کس رحم نمی کند و ابایی از بیمار کردن تمامی افراد دنیا هم ندارد.

⚠️با همه این خباثت ها باید گفت امروزه خودشان هم در این مخمصه گرفتار و عاجز شده اند.

🔻شما فکرش را کنید که کشور انگلیس که مهد طب شیمیایی بوده،امروز حتی پادشاه آنان از توطئه آنها در امان نمانده و خود به سرطان مبتلا شده و الان از درمانش عاجزند.

🤧به این فکر کنید که آنقدر مردم را بیمار کردند و بازار داروهای شیمیایی شان را گرم کردند که امروزه در کشورهای غربی دیگر فرصتی برای درمان مردم نیست و نوبتی که دکترهای متخصص به بیماران می‌دهند حداقل ۶ ماه طول می کشد و کمتر از آن امکان ویریت شدن برای بیمار نیست و بیماران نوبت نشده در همان بیماری خود از دنیا می روند!

☠️این کار بدیهی است و روشن و مسلم است به کسی که نفعش در بیمار شدن مردم است نباید اعتماد کرد و نتیجه ای جز این نیست.

💰نفع پزشک، نفع داروساز، نفع کارتل های داروئی، نفع مافیای پزشکی، شرکت‌های داروئی و درما و... در بیماری مردم است.

🧰بنابراین انتظار نداشته باشید که شما را درمان کنند بلکه تنها می توانید  انتظار داشته باشید که بیماری هایتان را روز به روز بیشتر کنند.

💎امتیازی که طب اسلامی بر خلاف طب شیمیایی دارد این است که نفعش در درمان بیماران است زیرا اطبای طب اسلامی هزینه ویزیت نمی‌گیرند و صرفا هدفشان درمان هر چه سریع تر مردم است.

🏨 بیشترین مشکل ما خامی و بیسوادی و سادگی برخی از مردم است که عادت به مصرف سم‌های شیمیائی کردند و خیلی راحت و خونسرد به چنین پزشکانی مراجعه می‌کنند.

🔻ما نخستین انتظاری که داریم این است که خود پزشکان با طب اسلامی و مزاج ها آشنا شوند و مردم را به سبک طب اسلامی درمان کنند تا نتایج آن را خود به چشمشان ببینند.

⏮فکر نکنم مساله ای روشن‌تر از این باشد که زیاد شدن آمار بیماری و بیماران، نشانه توطئه پزشکان است.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط