• 8031
  • 497 مرتبه
  • 05/26/1401

چرا هاریسون آتش زده شد؟

چرا هاریسون آتش زده شد؟

مطلب اول این است که اروپاییان در امر درمان قصد داشتند طب گیاهی را کاملا نابود سازند و روند درمان را به سمت طب شیمیایی هدایت نمایند.

 بنابراین در حرکتی نمادین در یکی از دانشگاه های اروپا کتاب قانون بوعلی سینا را  سوزاندند و با این حرکت اعلام کردند که دوره طب گیاهی پایان یافت واز این به بعد درمان فقط از طریق طب شیمیایی انجام خواهد گردید که در عمل نیز موفق بودند و امروزه می بینیم در سرتاسر جهان وکشور ما نیز امور درمان تماما در اختیار پزشکان و داروخانه های شیمیایی قرار گرفته.

در مقابل این حرکت غربی ها، ما نیز کتاب مرجع پزشکی شیمیایی آن ها را آتش زدیم و پایان یافتن دوره طبی که خود مسبب بسیاری از بیماری ها و بدبختی بشر است را اعلام نمودیم.

 انجام این حرکت تاکنون ثمرات فراوانی داشته.

 ما این موضوع را به فال نیک می گیریم که مسئله آتش زدن کتاب هاریسون، همراه شده است با دوری مردم جهان از طب شیمیایی و روی آوردن به طب گیاهی .
امروزه دیگر مردم به طب شیمیایی اعتماد ندارند و این طب در حال نابودی است برای مثال در خود آمریکا 60 درصد مردم تمایل به واکسن زدن ندارند و به آن اعتماد ندارند، در کشور ژاپن 80 درصد مردم حاضر به استفاده از واکسن نیستند و این بدان معنی است که دوره طب شیمیایی رو به پایان است .

 جالب است بدانید کتاب هاریسون (مرجع درس پزشکی) 10 مرتبه محتوای آن تغییر یافته است و این بدان علت است که شرکت های دارویی به محققان و نویسندگان مبالغ کلانی می دهند ونویسندگان این کتاب، داروهای قبلی را حذف کرده و داروهای جدید را وارد این کتاب می نمایند .
و مشخص است که اساس داروهای ذکر شده در کتاب هاریسون براساس یافته های علمی نیست بلکه بر اساس منافع شرکت های دارویی، رانت و رشوه است و مقوله سلامتی در آن معنا ندارد.
امروزه افشا شده است که نویسندگان کتاب هاریسون سال های 2009 الی 2013 بیشتر از 11 میلیون دلار از شرکت های دارویی جهت معرفی محصولات آنها در کتاب هاریسون رشوه دریافت کردند و این کتاب تبدیل به تجارتخانه شرکت های دارویی شده است لذا ما می بینیم با روی کار آمدن این طب، تعداد بیمار و بیمارستان و مطب نسبت به گذشته روز به روز درحال افزایش است .
لذا اساس این کتاب برای تامین منافع شرکت های دارویی است وصاحبان اصلی شرکت های دارویی جهان صهیونیست ها هستند.

 براساس آمار بهداشت جهانی، 70 الی 80 درصد مردم جهان به استفاده از داروها با منشاء گیاهی روی آورده اند و این یعنی پایان دوره طب شیمیایی نزدیک است.
 

 امروزه درآمد شرکت های دارویی از شرکت های نفتی بیشتر است زیرا این طب براساس تجارت ومنفعت بنا شده است و ما می بینیم برای کسب درآمد بیشتر، شرکت های دارویی ابتدا مردم را بیمار می کنند سپس دارو می فروشند واین چرخه ادامه دارد برای مثال اول کرونا را درست کردند سپس هیاهو و ترس راه انداختند سپس شروع به فروش واکسن آن می نمایند، و حتی همین واکسن خودش مسبب انواع بیماری ها و عوارض دیگر است که نیاز به درمان مجزا دارند. لذا این طب یک طب تجاری و سوخته است که کارش بیمار کردن و فروش داروی بیشتر است.

سرطان طی 10 سال آینده در ایران دو برابر خواهد شد آیا جای سوال نیست این پزشکی دارد چه غلطی می کند؟ علت این رشد بیماری ها همین کتاب هاریسون است.
نظر بنده بر این است که تمامی قرص های شیمیایی سرطانزا است زیرا اینها از خاک معادن تهیه می گردد و خوردن خاک در شریعت ما حرام است و در خوردن خاک شفایی نیست.

آیا می دانید چرا رشد سرطان در ایران جزو بیشترین کشور های جهان است؟ زیرا پزشکان ایران بسیار وابسته به کتاب هاریسون هستند.
در اروپا وآمریکا هنگامی که شخص بیمار به پزشک مراجعه می نماید پس از ویزیت های متعدد در نهایت تعداد بسیار کمی دارو برای او تجویز می شود اما در ایران به گونه ای شده است که هنوز بیمار نیامده، پزشک نسخه بیمار را تا پایین پر از دارو می نماید.

بیش از 30 میلیون نفر در کشور مبتلا به فشار خون هستند!
بیش از 11 میلیون نفر در کشور مبتلا به دیابت هستند!
آیا جای سوال نیست چرا با روی کار آمدن این پزشکی تعداد بیماران در حال افزایش است؟
امروزه با مجوز سازمان غذا و دارو در سبد غذایی مردم شکر سفید، نان بدون سبوس، روغن نباتی، نمک شیمیایی وارد می کنند و آنان را به انواع بیماری ها مبتلا می کنند سپس داروهایشان را می فروشند (با غذا بیمار کن با فروش دارو تجارت کن)

ما معتقدیم که آنها بوسيله این کتاب ومطالب آن در دنیا به خصوص کشورهای اسلامی نفوذ کردند، این كتاب یک کتاب علمی نیست بلكه ابزار نفوذيست که در پشت نام مقدس علم پنهان شده است، از این طریق مسأله طب و بهداشت و سلامتی مردم را به دست گرفته و اهداف تجاری و سياسى خود را اجرا می کنند .
نوعا داروهای این کتاب به سفارش و هزینه شرکتهای داروسازی (که درآمد برخی از اين شركتها مانند شركت جانسون از درآمد نفت ایران بیشتر است) معرفی می شود . این کتاب استقلال ملتها را مصادره کرده، توطئه و نقشه ای در پشت این کتابها و حرکتها خوابیده است.

ما گوساله سامری را آتش زدیم، ولی افراد کم مایه، بر سر خاکستر گوساله عزا گرفتند.
ما بت هاریسون و بت غرب را ابراهیم گونه شکستیم ولی افراد کوچک با گریه و زاری دارند خرده شکسته های هاریسون را جمع میکنند تا به خدایشان خدمتی کرده باشند. این جماعت هنوز نفهمیدند که ان لا اله الا الله. خودتان دیدید در مقابل کرونا مانند صنم مات ماندن.

مردم باید نسبت به این مسائل بیدار شوند تا ان شاء الله بتوانیم با کمک هم تحولی در امر سلامتی ایجاد کنیم...

 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}