• 8030
  • 439 مرتبه
  • 05/25/1401

سرپرستی شیطان

سرپرستی شیطان

مردم به دو قسم تقسیم می شوند: مؤمن و کافر
سرپرست مؤمنان خداوند تبارک و تعالی و سرپرست کافران، شیطان است.

 خداوند تبارک و تعالی به مؤمنان وعده آرامش، اطمینان خاطر جمعی فلاح، صلاح و رستگاری می دهد .

 اما شیطان همیشه تهدید و وعده به فقر و مرگ و خسران می دهد و ترس و دلهره در پیروانش می افکند، در آیه قران آمده است: إِنَّمَا ذٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ ، شیطان اولیای خودش را می ترساند و وعده فقر و عذاب می دهد . الشَّيْطَانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ .

🔺 ما در این روزها شاهد بمباران سیاه بر سر مردم و القای ترس و هراس هستیم، کلماتی همچون مرگ، وحشت، بیماری، جهش، کرونای چینی، کرونای انگلیسی، فقر، تعطیلی کارها، منع تردد، منع اجتماعات، منع سفر و هر چه تباهی و تاریکی است را بر مردم القا کردند، اینها همه از طرف شیطان و شیطان صفتان است.

 ولی خداوند متعال، پیامبر اکرم و اهل بیت علیهم السلام وعده حیات، زندگی و سلامتی می دهند، در این هیاهوی جهانی مؤمن با یک داروی اهل بیت علیهم السلام یعنی داروی امام کاظم  در امنیت و خاطر جمعی زندگی می کند و هیچ ترس و هراسی ندارد، گویا که هیچ اتفاقی نیفتاده و چون می داند که روزی دست خداست از فقر و گرسنگی هراسی ندارد .

 حقیقت و تقلبات دنیا را خوب فهمیده و بی ارزشی دنیا را لمس کرده، و دیگر هیچ دلواپسی و دلبستگی ندارد و در اطمینان کامل به سر می برد و می داند که هیچ اتفاقی نمی افتد، مگر به اراده خداوند تبارک و تعالی، پس خاطر جمع است و نفس مطمئن دارد .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط