• 8026
  • 879 مرتبه
  • 05/24/1401

زنان و زایمان

زنان و زایمان

چشم ها دارد می بیند از روزی که طب شیمیائی سرکار آمد رفته رفته مردم بی دین، بی ایمان و بی حیا شدند .

 و تا زمانی که طب گیاهی و سنتی قدرت را بدست داشت ، ایمان مردم بهتر ، حیا بیشتر و نجابت پر رنگ تر بود .

 مردم عزیز، زحمات خود را هدر ندهید و بچه هایی تربیت نکنید که هم خودشان جهنمی باشند و هم باعث بدنامی شما شوند، تمام نکات اسلام را از قبل از انعقاد نطفه تا لحظه آخر تربیت فرزند رعایت کنید.

 مردم عزیز، فرزندانی را به دنیا آورید که یار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند، فرزندانی که بهشتی باشند، فرزندانی که  ثمره و میوه سالم زحمت های شما باشند، فرزندانی که اهل عبادات و نماز شب باشند .

 

   تمامی زایمان ها در گذشته به وسیله قابله انجام می شد و اکثرا هم موفق بود و بچه ها صحیح و سالم بودند .

قابلگی کار سختی است که نیاز به قدرت، جرأت و مقداری قساوت قلب دارد و به همین جهت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله مقید بودند برای هر نوزاد روز هفتم گوسفند عقیقه می کردند و یک ران کامل از آن گوسفند را به قابله می دادند .

 این کار حکایت از اهمیت کار قابله دارد که نشان می دهد قابله به غذای مقوی نیاز دارد.

 حتما این کار پیامبر صلی الله علیه وآله سنت شده بود و مردم بدان عمل می کردند و در نتیجه قابله که کارش زایمان بود و هر روز زایمان انجام می داد، بدین ترتیب هر روز یک ران گوشت گوسفند بدست می آورد، که معلوم میشود برای او لازم است.

🔆 مردم مؤمن باید توجه داشته باشند که دست اولی که به بچه بخورد در ایمان فرزند نقش خواهد داشت، اگر قابله مؤمن باشد و کارش را با ذکر خدا و نام مقدس حضرت امیر المؤمنین علیه السلام انجام دهد، در ایمان فرزند تأثیر دارد.

 و در مقابل اگر دست اولی که نوزاد می خورد دست یک خانم بی دین، بی حجاب و گناهکار باشد که بدون ذکر خدا و اهل بیت علیه السلام و با کلام بیهوده و باطل این کار را انجام داده، بچه بی ایمان و گناهکار خواهد شد .

دلیل این مسأله بچه های کم دین و کم ایمان امروزی است که بدون ذکر یاد خدا و حتی شاید بدون اذان و اقامه به دنیا می آیند و چه بسا در حضور مرد هم این اتفاق بیفتد یا حتی ممکن است ماماهای متعدد و افراد متفرقه مثل مستخدم ها در هنگام زایمان حضور داشته باشند که این سبب وقوع نگاه های حرام می شود ، و متأسفانه از طرف دیگر به بهانه تزریق آمپول و واکسن و ... افراد متعددی در هنگام زایمان پیش زن حضور می یابند، همه این عوامل سبب میشود ایمان بچه به خطر بیفتد .

مردم عزیز هوشیار باشید و آینده فرزندان خود را از همان لحظه انعقاد نطفه بسازید، تمام حرکات، نگاه ها، تفکرات ، اعمال و رفتار قبل از انعقاد نطفه، در دوران بارداری، در هنگام زایمان و بعد از آن روی ایمان فرزند شما تأثیر خواهد گذاشت.
 

 مردم عزیز دستورات خدا، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام است که با دین خود فرار کنید، تا دلهایتان را نجس نکردند، تا ژن ایمان، اخلاق و نجابت را دستکاری نکردند، تا اخلاق شما را تخریب نکردند، تا آن وقت از شر شیطان و ایادی آن فرار کنید. به اهل بیت علیهم السلام پناه بیاورید

 با احیای طب اسلامی و نظام قابلگی سنتی، ایمان ، حیا، اخلاق و نجابت بر خواهد گشت و زمینه برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم خواهد شد، در روایت می فرمایند: آنجاست که مردم سراغ امام زمان خواهند گرفت و خواهند خواست و حضرت ظهور خواهد کرد.
 یکی از مهم ترین اهداف طب اسلامی این است که نظام قابلگی را مجددا احیا کند و مردم را به آن سمت سوق دهد، قطعا این حرکت برکات بسیاری خواهد داشت، و دست  ظالمان و دشمنان بشریت را کوتاه خواهیم کرد

 قابله های خانگی که در خانه زایمان می کردند این کار را با ذکر و یاد خدا و با نام بردن اسامی ائمه اطهار همچون با ذکر یا علی و یا حسین بچه را به دنیا می آوردند و تدابیر اسلامی را کاملا رعایت می کردند، بدین ترتیب بچه ها مؤمن، دیندار و عاشق اهل بیت علیهم السلام می شدند و این مسائل در وجود آنها ریشه می دواند.

دین و ایمان خود را برداشته و فرار کنید، این ندا را در این زمان خوب گوش کنید، این همان ندای نوح، ابراهیم، موسی، عیسی، محمد و دیگر پیامبران علیهم السلام است، ندای حضرت علی، امام حسن، امام حسین و فرزندان امام حسین علیهم السلام،  این تکرار همان ندا و همان صداست، همان اعلام خطر است و همان ندای نجات دهنده و نجات بخش است.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}