• 7968
  • 593 مرتبه
  • 05/19/1401

رام شدن جوامع

رام شدن جوامع

مردم جهان وبخصوص مردم ایران مردمان خوبی هستند وتابع دستوراتند و هر جور عادتشان میدهند وراهنمائی شان میکنند واز انها میخواهند تسلیم وتابع  هستند. واین کار خوبیهایی وبدیهایی دارد.

ولی در بعض موارد تسلیم وسلم بودن ضرر دارد وعواقب وحشتناکی به دنبال دارد مانند تسلیم مرگ با داروهای شیمیائی وقصور پزشکی مدرن که باعث مرگ ومیر میلیونها نفر در سال میباشد.

با اینکه مردم مشاهده میکنند دارند یکی یکی به بیمارستان میبرند وجنازه تحویل میگیرند باز هم بقیه در صف نوبت می ایستند خودشان یا بیمارانشان تحویل بیمارستان میدهندکه همان بلا سرشان بیاد.

واین امر در مطبها جریان دارد زمانی که مراجعه میکنند میبینند روز به روز حالشان بدتر میشود بیماریهاشون بیشتر میشود داروها عوارض دارد واخر کار به مرگ منتهی میشود ولی باز هم به مطبها مراجعه میکنند وضربه هاش را میخورند.

چرا چون بهداشت جهانی وپزشکی نوین مردم را به این وضع عادت دادند وبه این شکل تربیت کردند وبه مردم گفتند اینجوری بمیرید یعنی با بیماری و دارو بمیرید ومردم تسلیم هستند .

انهائی که به بیمارستان وپزشکی نوین مراجعه میکنند درست مانند گله گوسفندی که یکی یکی به مسلخ میبرند ومیکشند باقی هم منتظر نوبتند.

بلکه دوتفاوت وجود دارد یکی اینکه گوسفند را به مسلخ میبرند اگر شده به زور میبرند ولی مردم با اختیار خودشان وبا پای خودشان به مسلخ میروند

تفاوت دیگر گوسفندان عقل واطلاع ندارند ولی بیماران عقل دارند ودانسته به مسلخ میروند پس حال بدتری دارند.

از ما گفتن هست مردم عزیز به راحتی تسلیم نشوید وتسلیم نباشید وهر چه میگویند عمل نکنید بخصوص اگر مشاهده میکنید نتیجه مطلوب نیست. اینجا تسلیم بودن درست نیست

تسلیم مرگ وبیماری نشوید وتسلیم وضع موجود نباشید وبه طب اسلامی پناه ببرید وسبک زندگی اسلامی را رعایت کنید تا قربانی طمع دیگران نشوید.

مردم باید از دنیا بروند چاره ای نیست ولی بعد از پیری و با مرگ طبیعی وعمر را به سلامتی بگذرانند ولی الان صرفا با بیماری از دنیا میروند وجوان مرگ میشوند وهمیشه در زندگی بیمارند.
 

 نمیدانم تغییراتی که در بیشتر واکسن زده ها رخ داده را مشاهده کرده اید؟! کمی دقت کنید می بینید که بیشتر افرادی که واکسن تزریق کردند دچار تغییراتی کلی در رفتار شده اند، خوب است افرادی که واکسن نزده اند به این نکته دقت کنند و آمار بگیرند .

 البته باید توجه داشته باشید که طبق صحبت های پزشکان و متخصصان از هر چهار نفر یک نفر واکسن نما زده و در حقیقت واکسن نبوده، ما آن ها را نمی گوئیم، عده بسیار زیادی هم فقط کارت واکسن را تهیه کرده اند (یعنی واکسنی تزریق نکرده اند) آن ها هم حسابشان جداست، منظور ما کسانی هستند که واقعا واکسن تزریق کرده اند، به خصوص واکسن های خارجی .

 دقت کنید آن هایی که واقعا واکسن زده اند بدون اینکه توجه کنند کمی افسرده، خاموش، افتاده و کندتر شده اند . گویا آن ها را برای مسلخ و قربان گاهی آماده کرده اند، یا اینکه برای حرکت در یک مسیر خاصی در قالب نظم نوین جهانی مهیا کرده اند .

 دلیلش این است که از هر کدام از آنها سوال کنی: آیا واکسن زدی؟! با سرافکندگی و شرم میگوید چاره ای نداشتم واکسن زدم، در حقیقت به خاطر عوارض و خطرات واکسن ها و اثرات ژنتیکی به انسان های درجه دو بدل شدند.

 این مسأله برای مافیای غذا و دارو بسیار خوب و خوشایند است، زیرا در این صورت مردم بسیار رام تر و مسالمت آمیز تر خواهند بود و راحت تر تابع دستورات آن ها خواهند شد، پس اگر ببینید مافیای غذا و دارو و دولت های جهان مردم را ترغیب به تزریق واکسن می کنند یا اینکه در بسیاری از کشورها مردم را مجبور به تزریق واکسن می کنند بخاطر منافعی است که برای آن ها دارد .

 البته این آرامش و استقرار خوب است، ولی جهات منفی ای نیز دارد که روح کفر ستیزی، دشمن ستیزی و تولی و تبرا از مردم گرفته شده و میشود، مثل اتفاقی که در کشورهای عربی افتاده. .

 البته نکته خطرناک این است که اسلام ستیزی و دین ستیزی جایگزین ظلم ستیزی قرار گرفته، ملاحظه کنید عربستان سعودی رسما به یک کشور سکولار تبدیل شده و کشورهایی مانند امارات، بحرین، قطر، مغرب، ترکیه و سودان روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کردند و مردم هیچ اعتراضی ندارند . در کشورهایی مانند مصر و تونس نیز گرایش عجیبی به الحاد و خروج از دین اسلام شایع شده است. بطور کلی در بیشتر کشورهای جهان و بخصوص کشورهای اسلامی بی دینی، بی عفتی، بی حجابی و همجنس بازی رسما شایع شده است.

مسأله کم رنگ شدن دین، اعتقاد و ایمان در سرتاسر جهان مسأله حساسی است، اگر انسان به گذشته نگاه کند می بیند حتی کشورهای غربی و جهان مسیحیت تا حدودی حجاب را رعایت کرده و لباس های بلند و پوشش کامل داشته اند .

 همچنین در کشورهای اسلامی مردم شدیدا مقید بودند، علیرغم اصرار حکومت ها بر کشف حجاب ، مردم ذاتا گرایش به حجاب داشتند .

 البته عوامل زیادی در این مسائل دخیل است، یکی از این عوامل، افکار لیبرالی و لائیک بعضی از فلاسفه غرب و شرق و جنبش های ضد دینی مانند کمونیست و امور دیگر است.

 ولی در گذشته این موارد بر اساس اجبار و زور بوده، ولی متأسفانه اتفاقی که اکنون در حال وقوع است ، این است که مردم این بی ایمانی و بی حیایی را با میل و رغبت خود انجام می دهند .

به این ترتیب امکان دارد ما شاهد جنگ های بیولوژیک باشیم که در روایات از آن به مرگ سفید تعبیر شده .

در این بین فعالان و روشنگران مثل گذشته در صحنه هستند و به روشنگری و تبیین می پردازند، از ابتدای قضیه کرونا نسبت به ابعاد مختلف این فتنه هشدار دادند و در جریان واکسیناسیون هم که هر آنچه لازم بود گفتند و افشا کردند و این مسیر ادامه دارد.  
 

 با افزایش آگاهی به آینده بیایید

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط