• 7929
  • 692 مرتبه
  • 05/13/1401

سرطان

سرطان

بیماری سرطان بعنوان یک مترسک و یک تهدید است که مافیای غذا و دارو از آن برای مقاصد و منافع خود استفاده می کند .

 امروز بیماری سرطان بعنوان بیماری شاخص کل بیماریهای لا علاج و بیماری های سخت به شمار می آید که همواره بشر را با این بیماری تهدید میکنند . اگر بخواهند یک دارو یا یک غذا را تخریب کنند می گویند که آن سرطان زاست و این جنگ بین شرکت های داروئی همواره صورت می گیرد و حربه پیچیده این مافیا برای کنار زدن رقبای خود است .

 هیچ خبر خوشی برای شرکتهای داروئی خارجی و دلال های داخلی بهتر از زیاد شدن آمار سرطان نیست . زیرا داروهای سرطان فقط در غرب تولید می شود و طوری تولید میشود که درمان نکند و صرفا اگر کسی با دعا یا دارو گیاهی درمان شد میگویند این تأثیر شیمی درمانی بوده .

 شاید بیشترین مطالعات و تحقیقات شرکت ها در مورد چگونگی گسترش بیماری سرطان و افزایش آمار آن است، زیرا که فقط در این صورت به منافع کلان می رسند و داروی بی ارزش را با قیمت های نجومی می فروشند و مردم ناچار به خریدن آن ها هستند.

 امروز هر واکسنی که می سازند در آن موادی می ریزند که آمار سرطان را بیشتر کنند، همچنین در داروهای پر مصرف مانند دیابت، فشار خون، تیروئید، انواع مسکن ها و داروهای پر مصرف دیگر هم مواد سرطان زا قرار داده می شود ، شاهد این هستیم که هر روز اعلام می شود که در یکی از داروهای پر مصرف مواد سرطان زا پیدا می شود، مثل والزارتان، رانیتیدین و ....

 از طرف دیگر با تغییرات ژنتیکی در محصولات کشاورزی و دام، آن ها را به عامل اصلی سرطان تبدیل می کنند، متأسفانه امروز نان، گندم، روغن و .... تراریخته هستند و عامل مهمی در بیماری سرطان هستند.

 ما این مژده را به مردم می دهیم که در حال تحقیق و مطالعه برای ساخت داروهای پیشگیری از این بیماری و بیماری های دیگر هستیم تا بدین وسیله جلوی بیمار شدن مردم را بگیریم .

 از مردم عزیز خواهش میکنیم که به فکر سلامتی خود باشند، به فکر نان سالم، شکر سالم، روغن سالم، نمک سالم، سبزیجات و صیفی جات سالم و حبوبات سالم باشند . مردم عزیز اصلا کاهلی و تنبلی نکنید که تنبلی مساوی با بیماری و گرفتاری است .

 امروز مردم تکلیفی دارند و شاید مهمترین تکلیف آن ها باشد و آن تلاش برای تأمین زندگی سالم، غذای سالم و داروی سالم است، زیرا که داروهای شیمیایی مضر و خطرناک هستند و بسیاری از آن ها سرطان زا.

 هیچ می دانید که طبق پیش بینی ها در ده سال آینده از هر دو نفر یک نفر به سرطان مبتلا خواهد شد و در هر خانه یک یا دو سرطانی خواهد بود ؟!

 این مسأله را دست کم نگیرید و با حفظ آرامش و اعصاب راحت این کارها را پیگیری کنید که شاهد حضور شما در بیمارستان ها برای شیمی درمانی و رادیو تراپی نباشیم . متأسفانه با ادامه روند فعلی بعید نیست که سر هر کوچه یک مرکز شیمی درمانی یا رادیو تراپی ببینیم .

 با ادامه روند فعلی و افزایش بیماری ها شاهدیم که مافیای غذا و دارو هر روز ثروتمندتر و قدرتمندتر می شود، و مردم را می بینیم که هر روز بیمار تر و فقیر تر می شوند.

 ما خیلی دلمان می خواهد که رسانه ای داشته باشیم تا این حرف ها را به گوش مردم برسانیم، ولی متأسفانه صاحبان رسانه وابسته به مافیای غذا و دارو هستند و به ما اجازه صحبت نمی دهند. تا روزی که چیزی به نام مافیای دارو و شرکت های دارویی و وزارت بهداشت وجود دارد روز به روز اوضاع بدتر میشود .

 این آخرین اخطارهای ماست ، امیدواریم مردم به این مسائل حساس شوند و دست به کار شوند وگرنه نگرانیم که شاهد افزایش بیماری ها خصوصا بیماری های صعب العلاج و سرطان ها باشیم. اکنون بخاطر فشار مافیای غذا و دارو و دادگاه ها فقط به درمان بیماران خارجی می پردازیم و متأسفانه نمی توانیم به درمان مردم عزیز ایران بپردازیم و واقعا ناراحتیم که بیماران ایرانی سختی و درد می کشند .

 در مورد واکسن هم به کرات تذکر دادیم و گوشزد کردیم و مرتب اسناد علمی و نظرات متخصصان و کارشناسان خبره جهانی را ارائه کردیم، ولی باز هم عده زیادی از مردم واکسن زدند و بسیاری عوارض آن را چشیدند و خیلی ها هم به سبب تزریق واکسن جان خود را از دست دادند .

 بهرحال امیدواریم مردم عزیز هر چه زودتر نسبت به نقشه های  مافیای غذا و دارو هوشیار شوند و به سلامتی خود جدی تر و اساسی تر بیندیشند.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}