• 6910
  • 579 مرتبه
  • 05/11/1401

فیلم های فریب دهنده

فیلم های فریب دهنده

بحران کرونا با اعلام آمار متوفیان شروع شده و با قطع شدن اعلام این آمار پایان پذیرفت و در این میان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده، همان آنفلوآنزای همیشگی بوده که همراه با ترس، دلهره و جو سنگین رسانه ای تشدید شده.

آیا می دانید تمامی راز کرونا در این نهفته است که آنفلوآنزا با ترس و هراس تشدید میشود و این امر از قبل بوده منتها گفته نشده و مردم خبر نداشتند و فقط این گردانندگان و حکیمان طب اسلامی می دانستند . در غیر این صورت هیچ چیز جدیدی بنام کرونا وجود ندارد و این pcr صرفاً یک بازی است که برای ایجاد رعب و وحشت ساخته شده.

بنابراین قانون این است که در هر حال و در هر زمان و از قبل هم بوده، اگر آنفلوآنزا بگیرید و در شرایط ترس و هراس قرار بگیرید، این آنفلوآنزا تشدید میشود، این امر از قبل هم بوده و در آینده هم خواهد بود .

این بار هم که واکسن ها در حال انتهای تاریخ مصرفشان است، مجددا گروهی شروع به القای ترس کردند و گفتند که کرونا برگشته و به این ترتیب رعب و وحشت و تلقین ایجاد کردند و باز هم متأسفانه افرادی این بازی جدید را باور کردند . داستان کرونا شبیه به یک فیلم هندی بود، البته یک سری فیلم های مشابه این در گذشته نیز به نمایش گذاشته بود که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

1️⃣ فیلم آنفلوآنزای پرندگان که در دنیا و در کشورهای مختلف دنیا فیلم های مشابه درست کردند و چند اردک و مرغابی را سوزاندند .

2️⃣ فیلم جنون گاوی، دنیا را پر کردند که جنون گاوی آمده و چند رأس گاو را معدوم کردند و سوزاندند .

3️⃣ فیلم آنفلوآنزای خوکی که اختصاص به کشورهای غیر اسلامی دارد که شایع کردند و شلوغ کردند و چند خوک را سوزاندند .

4️⃣ فیلم زگیل و تبخال تناسلی، این هم یک فیلم دیگر است که به نام این زگیل بسیاری واکسن فروختند .

5️⃣ فیلم فشار خون، که فشار همه مردم را در ظهر تابستان گرفتند و پزشکان را از بیکاری در آوردند و کلی دستگاه سنجش فشار خون و داروهای آن را فروختند و سودش را به جیب زدن و به ریش مردم دنیا خندیدند .

6️⃣ فیلم ایدز، که باعث شد جمعیت بسیاری از مردم دنیا به آزمایشگاه ها مراجعه کنند و بدین ترتیب وسائل بسیاری برای عدم انتقال ایدز فروختند و سود کردند.

7️⃣ همچنین فیلمهای متعدد دیگر که اهداف مشابه این پنهان دارد، مانند تب کریمه کونگو، ایدز خراسانی، سارس و... .

8️⃣ آخرین فیلمی که خیلی زیبا طراحی کردند این بود که با خوردن خفاش و مورچه خوار در چین شروع شد و ادامه پیدا کرد و برخی که بعلل مختلف و از روی ترس فوت کردند و به کرونا ملحق کردند، و در این راه سود بسیاری در فروش انواع داروها بدست آوردند .

قسمت آخر این فیلم هم که فروش واکسن بود، واکسنی که ظاهرا با عجله ساختند ولی در واقع واکسنی در کار نیست، چون هنوز کسی نتوانسته خود ویروس کرونا را ایزوله کند و دلایل بسیار دیگری که نشان دهنده فریب بودن بحث کروناست.

متوجه باشید که این فیلمها را برای ناآگاهان درست میکنند و اکران میکنند ...

مراقب و هوشیار باشید

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}