• 6899
  • 465 مرتبه
  • 05/10/1401

روشنگری روز افزون

روشنگری روز افزون

 خدا را شکر

 در جریان کرونا و حتی قبل از کرونا صدای مخالفت با طب شیمیائی شروع شده و صداهای مخالف و منتقد در گوشه کنار عالم شنیده می شد. در جریان کرونا صدای مخالفت بلندتر شد و موضع گیری ها آشکارتر از گذشته شد و این بار مخالفت ها و باورها حالت دست جمعی گرفته، بلکه خود دانشمندان و پزشکان غربی در این زمینه پیش قدم هستند .

 این حالت شک و تردید بسی با ارزش است و این انگشت اتهامی است که سازمان های تصمیم گیرنده را نشانه گرفته و بالاتر از حد تصور ارزش دارد .

 خدا را هزار بار شاکریم که دیگر در این عرصه تنها نیستیم و دیگر در این راه کمتر وحشت می کنیم و کمتر می ترسیم .

 در غیر این صورت ما در هر لحظه ممکن است در معرض خطرات مختلف، ترور های شخصیتی، هجمه رسانه ها، دادگاه ها و نامهربانی ها  و... قرار بگیریم، خدا را شاکریم که توانستیم یک عده زیادی را همراه کنیم و به منتقدان و تشکیک کنندگان اضافه کنیم . و انتظار داریم این حرکت و این خروش بی باک توسط این تعداد، بین مردم سرایت کرده و رفته رفته مقدار بیشتری از مردم را بیدار کنند .

 ما تقریبا داشتیم مأیوس میشدیم؛ زیرا حتی افراد آگاهی که نسبت به هر حرکت در دنیا حساس هستند و عکس العمل نشان می دهند، در این مسأله یا کم آوردند یا منافعی در سکوت داشتند که سکوت کردند.

 خدا را شاکریم که از تنهایی درآمدیم و خطر به این ترتیب کمتر شده، البته افرادی در این زمینه مانند حجت الاسلام والمسلمین کهنسال جانفشانی کردند و متحمل زندان و خلع لباس شدند .

 امیدواریم تاریخ برای معترضان و افشاگران نخست و پیش قراول ارج و عظمتی قائل باشد زیرا این بزرگان توانستند این خیانت ها، توطئه ها و چپاول ملت ها را فاش کنند .

 ما منتظریم این حرکت ها اندک اندک جهانی شود و حالت عمومی پیدا کند و این خروش و این نفرت روز به روز گسترده تر شود .

 به امید روزی تا این تومور بدخیم پزشکی واین سلطه ی نا عادلانه برچیده شود و راه را برای پزشکی الهی که به تعبیر حضرت امیر طب الله است و دیگر طب های موثر باز شود .

 و امیدواریم کسانی که این نقشه ها را می چینند و همچنین افرادی که بخاطر منافع، تطمیع شده و دین و انسانیت خود را فروختند، رسوا و رو سیاه شوند.

 خوبی مسأله این است که ما در این جریان و این کشمکش دوستان و دشمنان واقعی پیامبر واهل بیت علیهم السلام را شناختیم، انتظار داریم دوستان این وظیفه تبلیغ و افشاگری را بر خود لازم بدانند و یک حرکت تبلیغی و افشاگرانه را شروع کنند .

 امیدواریم روزی این خون دل خوردن مخلصان و خون دل خوردن های امام آگاه به مسائل یعنی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پایان پذیرد و سیاهی و نفرت برای دشمنان اهل بیت علیهم السلام بماند .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}