• 9332
  • 294 مرتبه
  • 1402/03/09 11:15:29 ب.ظ

سازمان نظام پزشکی و رفتارهای قلدرمآبانه برای حمایت از مافیا !

سازمان نظام پزشکی و رفتارهای قلدرمآبانه برای حمایت از مافیا !

❌متاسفانه عدم توجه به اصل ۴۴ ، و دادن بها و امتیازات فراقانونی به یک سازمان خصوصی و صنفی که به اشتباه در سال ۱۳۸۳ انجام شد و تا به امروز مورد انتقاد همه کارشناسان بوده است، سبب گستاخی و رفتار قلدرمآبانه سازمان خصوصی و صنفی نظام پزشکی شده است . 

❌مکاتبات رییس این سازمان که خارج از اختیار او و ناشی از فشارهای درونی و  القای حرفهای مافیاهای پزشکی است نشان می دهد رویه منطق و رعایت حقوق عامه از این سازمان رخت بر بسته است و هر چه بیشتر چهره مافیایی به خود گرفته است.

❌نامه های شدید الحن رئیس نظام پزشکی و برخی افراد در این سازمان جهت تعرفه ها و بعد نامه عدم شرکت در جلسات تعیین آن! نامه های متعدد اعضای نظام پزشکی جهت سرپیچی از اجرای تعرفه های مصوب دولت! نامه غیرقانونی خواندن تعرفه های اعلامی توسط هئیت وزیران! نامه جهت پافشاری بر برگزاری مجدد کمیسیون هایی که بخاطر تخلف و تعارض منافع و ترکیب های فسادزای آنها لغو و شیوه های آن تغییر کرده است و اصرار فراوان برای بازگشت به رویه های غلط و فسادزای گذشته که با ترکیب هایی از مافیای درون سازمان نظام پزشکی به نتایج خاص مافیاهای آن دست یابند، نمونه های بارزی از عمق انحطاط و انحراف در این سازمان است.

✅لزوم بازنگری در قانون این سازمان در مجلس و لغو سایر اختیارات فراقانونی و خارج از حدود این سازمان خصوصی و صنفی از مواردی است که مطالبه عموم مردم می باشد. 

🟢سازمانی که باید منافع مردم را بر منافع پزشکان اولویت دهد هرگز اینکار را نکرده و روز به روز به سمت مافیایی شدن پیش رفته است و امروز با این رویه های نادرست و عنادورزی ها، قطع امید از این سازمان را باید اعلام کرد.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط