• 5960
  • 1756 مرتبه
  • پنج شنبه 30 دی 1400

طب وحیانی در محضر حضرت عیسی مسیح علیه السلام

طب وحیانی در محضر حضرت عیسی مسیح علیه السلام

 علت زردی چهره ها و کبودی چشمان .

 پیامبر اکرم صل الله علیه و اله فرمود برادرم عیسی علیه السلام از شهر گذشت و دید که چهره هایشان زرد و چشم هایشان کبود بود پس او را خواندند و از بیماری هایی که داشتند به شکوه بردند.
درمانتان با خودتان است شما هرگاه گوشت می خورید آن را نشسته می پزید و حال آنکه هیچ حیوانی نمی میرد مگر اینکه منی از او خارج می شود.
پس ایشان پس از آن گوشت هایشان را شستند و بیماری هایشان از بین رفت.

 علت فاصله بین دندانها و تورم صورت ها .

پیامبر اکرم صل الله علیه و آله فرمودند برادم عیسی مسیح سلام الله علیه از شهری گذشت و دید که اهل آن شهر دندان هایشان پراکنده و با فاصله و چهره هایشان متورم بود پس به او شکوه بردند،گفت:شما هر گاه می خوابید دهان هایتان را می بندید پس باد در سینه هایتان می جوشد و به دهان می رسد و راهی برای خروج ندارد پس به ریشه های دندان می خورد و صورت را خراب می کند پس هر گاه می خوابید دهان هایتان را باز بگذارید و این را  عادت خود کنید.
پس این کار را انجام دادند و آن بیماریشان بر طرف شد.

 علت پر خوابی

حضرت عیسی علیه السلام فرمودند ای بنی اسرائیل!
زیاد مخورید زیرا کسی که زیاد بخورد ، بسیار می خوابد و کسی که زیاد بخوابد ، نماز ، کم می گزارد و کسی که نماز کم بگزارد ، از غافلان شمرده می شود.

 علت بی طراوتی صورت ها

 حضرت عیسی علیه السلام فرمودند هرگاه که غذا می خورید معده را پر نکنید ؛ زیرا سنگینی غذا بر معده و سینه شادابی چهره را می برد.

 غذای زن تازه زا .

خداوند متعال در آیه 22 سوره مریم می فرماید:
پس حضرت مریم سلام الله علیها به عیسی باردار شد و به خاطر او در مکانی دور کناره گرفت.
آن گاه درد زاییدن ، او را به ناچار به جانب درخت خرما کشانید در ان حال گفت:ای کاش پیش از این مرده بودم و یک سره از خاطره ها فراموش می شدم.
پس کودک از زیر پای او ندایش داد:غمگین مباش که پروردگارت از زیر پای تو نهر ابی پدید اورده است تا بیاشامی و شستشو کنی.و تنه خرما را به سوی خود حرکت ده تا برایت خرمای تازه و چیده بریزد.
مادرا!از ان خرما بخور و از آن نهر بیاشام و خاطرت را خوش دار ، و اگر از مردم کسی را دیدی که درباره نوزادت پرسید بگو:من برای خدای رحمان روزه سکوت نذر کرده ام ، بنابراین با هیچ انسانی سخن نخواهم گفت.

 منابع:علل الشرایع جلد2وقران کریم

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}