• 5650
  • 1021 مرتبه
  • شنبه 11 دی 1400

ساعات و آداب همبستری 5

ساعات و آداب همبستری 5


 موضوع : ساعات و آداب همبستری ( برای تولدفرزند سالم )
  قسمت پنجم ( آخر)

  از توصیه های پیامبر صلی الله علیه و آله به حضرت امیر علیه السلام .

 یا علی ، اگر شب دوشنبه با همسرت همبستر شوی و فرزندی بین شما در این شب مقدر شود ، این فرزند حافظ قرآن و اهل قناعت  ( راضی به آنچه که خدا قسمت کند) خواهد بود .

یا علی ، اگر شب سه شنبه با همسرت همبستر شوی و فرزندی بین شما در این شب مقدر شود ، این فرزند شهید خواهد شد  بعد از اینکه اقرار به شهادتین کرد از دنیا می رود ، و خداوند او را با مشرکان عذاب نخواهد کرد . دهانش خوشبو خواهد بود و دل رحم خواهد بود . اهل سخاوت و کرم و دست و دلباز خواهد بود . زبانش هم پاک خواهد بود و از غیبت و صحبت راجع به دیگران و کذب و بهتان ( افترا و دروغ بستن به دیگران) مبرا خواهد بود .

✅ یا علی ، اگر شب جمعه با همسرت همبستر شوی و فرزندی بین شما در این شب مقدر شود ، این فرزند حاکم و رئیس خواهد بود یا اینکه عالمی از علما . 
و اگر روز پنج شنبه با او همبستر شدی موقع زوال آفتاب ( نماز ظهر و بعد از ظهر)  اگر فرزندی بین شما مقدر شود ، شیطان نزدیک آن فرزند نمی شود تا پیر شود و همچنین اهل فهم و درک خواهد بود . خداوند سلامتی در دین و دنیا به او عنایت نماید .
و اگر شب جمعه همبستر شدی و فرزندی بین شما مقدر شود ، سخنور خواهد بود (اهل سخنوری و خوش صحبتی) و اگر در روز جمعه (بعد از عصر) با همسرت همبستر شدی و فرزندی بین شما مقدر شود آدم شناخته شده ، معروف و سرشناس و عالمی خواهد بود و اگر شب جمعه (بعد از عشاء) با همسرت همبستر شدی و فرزندی بین شما مقدر شد ، این امید هست که جزء ابدال باشد(جزء تعداد افراد خوب و نیکان در تراز اول )

یا علی ، در ساعت اول شب با همسرت همبستر نشو ، اگر فرزندی بین شما مقدر شود ایمن نیست که ساحر شود و دنیا را بر آخرت مقدم کند .

 سپس پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند یا علی این وصیت من را حفظ کن و از بر کن ، همانگونه که من از جبرئیل حفظ کردم .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}