سخنان استاد رائفی پور در مورد طب اسلامی

سخنان استاد رائفی پور در مورد طب اسلامی

سخنان استاد رائفی پور در مورد طب اسلامی :

 تحقیقات نشان می دهد هنگامی که شخصی سرطان می گیرد سلول های سرطانی بیشتر از سلول های معمولی تغذیه می کنند حال در سیستم پزشکی نوین می آیند برای بیمار، شیمی درمانی  انجام می دهند که در آن به بدن سم تزریق می کنند وبه دلیل اینکه سلول های سرطانی تغذیه بیشتری دارند سم بیشتری مصرف می کنند در نتیجه از بین می روند، اما این عمل باعث می شود سم به سلول های دیگر نیز برسد ودر نتیجه می بینیم این سم بر تمام سلول ها اثر گذاشته وتمام بدن را ضعیف می کند به همین دلیل می بینیم بیمار لاغر شده وریزش مو و... پیدا می کند  .


حال راهکار طب اسلامی جهت درمان سرطان چیست ؟

 راهکار طب اسلامی جهت درمان سرطان این است که به بدن گرسنگی بدهیم در نتیجه سلول های معمولی به دلیل اینکه رشد یافته هستند می توانند چربی را تبدیل به قند کرده وزنده بمانند وسلول های سرطانی از بین می روند .

امروزه در پزشکی مدرن علائم بیماری را رفع می کنند اما در طب اسلامی درمان از پایه انجام می گیرد لذا در پزشکی مدرن پس از درمان احتمال بازگشت بیماری بالا می باشد .

برای مثال : ما می بینیم در پزشکی مدرن هنگامی که بیماری به دیابت مبتلا شد پزشکی مدرن آن را درمان نمی کند وسعی در از بین بردن علائم بیماری می کند، لذا بیمار تا آخر عمر بدون اینکه درمان شود باید انسولین تزریق کند ومدام علائم دیابت را رفع کند .

فایل های پیوست