• 6463
  • 652 مرتبه
  • 1400/12/21 08:06:33 ق.ظ

ترا جنسیتها

ترا جنسیتها

خانمهائی که احساس مردانه دارند وقبول ندارند که زن هستند و مردانی که احساس زنانه دارند و قبول ندارند که مرد هستند.

راه چاره که در دانش امروزی تدارک شده گرفتن مجوز برای تغییر جنسیت ، سپس مصرف یکسری داروهای شیمیائی و در نتیجه انجام عمل جراحی و تغییر جنسیت است.

مشکلات این کار یکی دوتا نیست اعم از عفونتهای جراحی و عدم باروری و همجنس بازی و پشیمانی در زمانی که کار از کار گذشته است.

 دو مطلب یکی علت این تراجنسیتی بنابر روایات و دیگری راه حل معقول.

اما علت این حس به محل انعقاد نطفه در رحم برمیگردد ، زیرا رحم دو قسمت است یک قسمت برای پسر و یک قسمت برای دختر.
و بر اثر عدم رعایت زمانها و حالتهای مناسب برای همبستر شدن.
مانند همبستر شدن با خانم در صورتی که خانم بفکر و شهوت مرد دیگر باشد در این صورت نطفه دختر در قسمت پسر منعقد میشود و در این حالت دختر کاملا احساس مردانه خواهد داشت.
و همچنین اگر مرد بفکر و شهوت زن دیگر با خانمش همبستر شود نطفه پسر در قسمت دختر منعقد شود و پسر احساس دخترانه خواهد داشت.

البته گاهی هم در صورتی که پسر با مادر و بدون پدر و در یک محیط کاملا دخترانه زندگی کند بعید نیست که احساس دخترانه در او بوجود خواهد آورد و همچنین خلاف آن. 

 راه حل این مشکل در مرحله اول تحریک هورمونهای زنانه در دختران ترا جنس با تجویز داروی باه زنان و مصرف رازیانه و شیر افزاست و همچنین  خاموش کردن احساس مردانه با مصرف داروی تاخیری ، ایرسا و سداب و با خاموش کردن میل به حرام با مصرف سرکه.
و در مورد پسر تحریک هورمونهای مردانه با مصرف پودر تین فیل و محرکهای دیگر و در مرحله بعد مصرف خاموش کننده ها مانند سرد کننده و مصرف خاموش کننده میل به حرام مانند سرکه.

و در مرحله بعد سعی در انتخاب همسر با تمایل مقابل.
بعنوان مثال  دختری که میل مردانه دارد با پسری که میل دخترانه دارد ازدواج کند و به این شکل دختر در این زندگی مشترک ژست مردانه بگیرد.
مانند انتخاب کار بیرون منزل و کار و تلاش برای تامین مخارج خانواده و در داخل خانه کاملا ژست مردانه بگیرد ، سالاری و اداره منزل را تجربه کند و حتی در حال همبستر شدن ژست فاعل بگیرد.

و در مقابل پسری که احساس دخترانه دارد در این زندگی مشترک ژست دخترانه انتخاب کند مانند کار در منزل ، بچه داری ، پخت و پز و حتی در حین همبستری ژست مفعول بگیرد.

در اینصورت تفاوت با صورت تغییر جنسیت خیلی زیاد نخواهد بود و این کار با حفظ فرزند آوری و مصون ماندن از آسیبهای احتمالی روحی و جسمی و شرعی خواهد بود.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}