• 9835
  • 168 مرتبه
  • 1402/09/18 11:01:08 ق.ظ

آغاز تغییرهای ویرانگر

آغاز تغییرهای ویرانگر

🔹🔸🔹

❌ آغاز تغییرهای ویرانگر❌

📌از روزی که دین و ایمان مردم کم رنگ تر شده، شاهد: بلاهای دسته جمعی، گرانی و تورم، تسلط آدم های شرور، کم شدن باران و برف، ادامه خشکسالی‌ها، سرما و گرمای بیش از حد، باران های نابهنگام و بی برکتی زندگی مردم هستیم!

✍️از روزی که مردم شروع به ارتکاب گناهان جدید کردند و هیچ مرزی برای گناه قائل نشدند، بلاهای جدید، بیماری‌ های جدید و کنترل نشده هم بروز و ظهور کرد.

☠️از روزی که داروهای شیمیائی جایگزین داروهای گیاهی شد، آمار بیماری‌ها سر به فلک کشید و هر روز بیماری جدید پیدا می‌شود.

⏮ از روزی که کود شیمیائی ساخته و استفاده شد و از روزی که تراریخته وارد چرخه مواد غذایی شد و از روزی که آفت کش ها، علف کش ها و سموم وارد حوزه کشاورزی شد: آفات، بیماری‌های وحشتناک و عمومی تمام جهان را فراگرفته است.

❌از روزی که آهن و پلاستیک به جای چوب و سفال و ظروف سنگی وارد زندگی مردم شد و از روزی که زندگی طبقاتی و آپارتمانی جایگزین سبک‌ معماری سنتی شد، جن و جن زدگی و استرس و افسردگی همه جا را فراگرفته است.

⚠️از روزی که روغن های نباتی جایگزین روغن های حیوانی و زیتون شد، بیماری‌هایی مانند: دیابت، فشار خون، چربی خون،  کبد چرب، به یک امر عادی بدل شده است.

🔹از روزی که شکر چغندر قند جایگزین شکر نیشکر شد، افسردگی و ترس و وحشت و غلبه سودا در غیر زمان خودش شایع شده است.

💣از روزی که نمک تصفیه شده جایگزین نمک دریا و نمک سنگ شد، بیماری‌هایی چون: کم کاری و پر کاری تیروئید ، سرطان تیروئید و پارا تیروئید، فشار خون و فقر عناصر لازم بدن، بسیار فراوان شده است.

🐔از روزی که مرغ و ماهی پرورشی جایگزین مرغ محلی و ماهی دریاها شده، خانم ها هورمون مردانگی خانم ها افزایش یافته و مردها از نظر جنسی ضعیف و ناتوان و از نظر باروری و حجم آلت به حداقل ممکن تنزل پیدا کردند.

🥯از روزی که نان در نانوایی‌ها تهیه شد و نان خانگی جمع شد، مردم فقیر شدند و فقر روانی پیدا کردند و برکت و سلامتی میان مردم از بین رفت.

🎼 از روزی که ترانه و موسیقی در خانه ها پخش شد، مرگ ناگهانی و سکته مغزی و قلبی، بیشترین آمار میان علت های مرگ و میر را به خود اختصاص دادند.

💰از روزی که ربا و نزول خواری عادی و رسمی و قانونی شد، اقتصاد کشور سیر قهقرایی پیدا کرد و ارزش پول به حداقل ممکن رسید!

🌾از روزی که گندم تراریخته جایگزین گندم بومی شد، سرطان بشکل سرسام‌آور زیاد شده است.

🍅از روزی که گوجه فرنگی، سیب زمینی، نخود فرنگی، هویج فرنگی و فرنگی های دیگر آوردند انواع حساسیت و بیماری های خود ایمنی روز به روز بیشتر و بیشتر شده است.

🫐از روزی که رویه اصلاح نژاد محصولات سرزمین های دیگر در کشور وارد کشاورزی شد، بیماری‌های آن سرزمین‌ها را هم با خود به همراه آوردند. 

🐄از روزی که لبنیات صنعتی جایگزین لبنیات محلی شد، لبنیات خاصیت درمانی خود را از دست دادند.

♨️از روزی که آب و هوای شهرها بشدت آلوده شد، تولید خون در بدن به یک پنجم تنزل پیدا کرده و صفرا و علائمش مانند: عصبانیت، دیر خوابیدن، کسلی، استرس و وسواس فکری، تنبلی، ریزش مو و... افزایش یافته است.

🛵از روزی که ماشین و موتور مورد استفاده قرار گرفت، تحرک و فعالیت مردم کم شده و بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و فشار خون و...  زیاد شده است.

📺از روزی که تلویزیون و موبایل و وسایل الکترونیکی وارد زندگی شد، وقت و عمر مردم بی برکت شده و روز و ماه و سال کوتاه تر به نظر می رسند.

☢️ از روزی که کود شیمیائی به مصرف رسید میوه‌ ها و محصولات کشاورزی طعم خود از دست داده اند.

🔰از روزی که زکات به فقرا داده نشد، فقر و اختلاف طبقاتی زیاد و سطح امنیت تنزل پیدا کرده است.

〽️ از روزی که دولت‌ها از خانم‌ها بطور ناعادلانه حمایت کردند و شروط تعجیزی در قباله ها قید شد و حق را به خانم ها دادند، آمار طلاق زیاد شد و استحکام خانوادها از بین رفت.

♥️ از روزی که ازدواج مجدد غیر قانونی اعلام شد، فساد و فحشا زیادتر از قبل شد.

🌀 از روزی که حق طلاق به دست زن ها افتاد، شیرازه زندگی مردم بهم ریخت .

💉از روزی که مردم واکسن زدند، همجنس بازی، ازدواج محارم، نا باروری ،بیماری‌های صرع، اوتیسم، دیستروفی و بیش فعالی شایع تر از قبل شد.

🔸از روزی که قابله ها از فعالیت منع شدند و زایمان از خانه به زایشگاه ها انتقال یافت، آمار سزارین وحشتناک زیاد شده و جمعیت کاهش شده است.

🔻 از روزی که تشییع جنازه و عیادت از بیماران محدود و کم رنگ شد، ترس از مرگ بیشتر شده و جوانان ترسو شدند و یاد مرگ و عبرت گرفتن هم از میان رفته است.

⛔️از روزی که ملاک و اعتبار افراد را جدا از دین و ایمان محاسبه کردند و آن ها را در مدرک و شکل و قیافه خلاصه نمودند، بی حجابی و بی دینی بر مردم حاکم شده است.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط