• 9764
  • 121 مرتبه
  • 1402/09/03 11:04:41 ق.ظ

تحریم

تحریم

💢 تحریم

🔺 با توجه به جنایات بی شمار وحشیانه صهیونیست‌ها و پشت سرشان آمریکا و اروپا نسبت به مردم فلسطین و زورگوئی و دروغ گفتن در روز روشن، حداقل کاری که یک مسلمان واقعی می تواند انجام دهد این است که محصولات ساخت آمریکا، اروپا و صهیونیست ها را تحریم کند.

⭕️ از آن جهت که بیشترین منبع درآمد صهیونیست‌ها و آمریکا و اروپا از دارو و واکسن است، حتما باید در این دو مورد تحریم شوند.

📌 زیرا این ظالمان سود حاصل از درآمد خود را خرج جنگ با فلسطینی‌ها و کشتن آن ها می کنند و در این بین تعداد زیادی کودک و زن بی دفاع کشته می شوند. 

📍 اصلاً درست و معقول نیست که یک مسلمان کاری کند که منتهی به کشتن یک انسان مظلوم و بیگناه شود .

❌ بدانید هر دارو و هر چیزی که ساخت آمریکا و اروپا باشد در حقیقت یک گلوله در قلب یک کودک فلسطینی است .

♨️ مگر نتانیاهو صریحا اعلام نکرد که ما در داروخانه های ایرانی ها حضور داریم؟! پس حضور این جنایت کار معنی ندارد و اصلا نباید حضور داشته باشد .

📍 باید دانسته شود که داروخانه های شیمیائی به مراکز برای جمع آوری کمک برای آمریکا و صهیونیستها تبدیل شده است .

〽️ امروز دیگر مسلمانان عذری ندارند و حتماً باید داروهای طب اسلامی را جایگزین داروهای شیمیائی صهیونیست‌ها کنند، دولت باید کمک کند تا داروها به شکل قابل استفاده و سهل و آسان شود، بعنوان مثال تبدیل داروها به قرص و کپسول و شربت .

🖍 سزاوار نیست که انسان مرگ بر آمریکا و اسرائیل بگوید در حالیکه دلال داروها و اجناس آنها باشد .

❗️ درست نیست مرگ بر آمریکا بگوید در حالی که کتاب های آمریکا و صهیونیست ها در دانشگاه‌ها درس داده شود بخصوص کتاب هاریسون که جنبه کاملا تجاری دارد.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط