• 9488
  • 415 مرتبه
  • 1402/04/16 02:12:10 ب.ظ

تبلیغ معکوس

تبلیغ معکوس

🔴اربابان طب نوین که همان #طب_شیمیائی_ناکارآمد_ است، خیلی علیه #طب_اسلامی و شخص #آیت_الله_تبریزیان تبلیغ کردند، بخیال خودشان می خواهند این نور الهی و علم مقدس #طب_اسلامی و #کلام_اهل_بیت_علیهم_السلام را خاموش کنند! ولی نمی دانستند با این کارهای ناشایست و احمقانه در حال تبلیغ #طب_اسلامی هستند و #طب_اسلامی با این هجمه ها گسترده تر بلکه جهانی شده است.
 و امروز از داخل و خارج کشور، بلکه تمام شهرها و روستاها و تمام دنیا و با انواع زبان ها تماس می گیرند و از #طب_اسلامی می پرسند و از درمان بیماریهای گوناگون و بخصوص #کرونا و راه پیشگیری و درمان آن سوالاتی مطرح میکنند .

🔵 ما از #وزارت_بهداشت و عامه فعالان طب شیمیائی و مخالف طب اسلامی بخاطر نشر طب اسلامی و گسترش آن تشکر می کنیم...
🚫البته آنها هدفشان چیز دیگری بود‼️ 
👌ولی در عمل برای #طب_اسلامی تبلیغ کردند و آن را گسترش دادند.

‼️البته تمام حرکتهای اخیر #متصدیان_طب_اسلامی و حتی احیاناً جنگ زرگری به همین هدف سیاستمدارانه و زیرکانه طراحی و اجرا شده که نشان داده مخالفان طب اسلامی سیاست بلد نیستند😏

✅ اتفاقی که افتاده زمانی که از #طب_اسلامی یا از یک نفر انتقاد می شود و مورد حمله  قرار می گیرد، مردم سراغ اینترنت و وسایل دیگر می روند تا ببینند این آقا چه کسی هست⁉️ این طب چیست⁉️ و خیلی زود با #سخنان_گوهربار_اهل_بیت_ علیهم_السلام و روایات این بزرگان مواجه می شوند و مات و مبهوت و مسحور می شوند.
 ✅ کافی است یک سخنرانی یا یک کلیپ گوش کنند تا مجذوب #طب_اسلامی و حکمای آن شوند.

❌فقط خفاشان نمی توانند نور اهل بیت علیهم اسلام را ببینند یا منکر می شوند‼️
 ✅تمام صحبتهای متصدیان طب اسلامی عین روایات و متون اخبار و دستورات اهل بیت علیهم السلام و چیزی از خودشان اضافه نمی کنند .

⭐️اول و آخر بشر به اهل بیت علیهم السلام رجوع خواهد کرد...
 و خواهند برگشت تا زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود و ظهور کنند و در این میان رفته رفته #طب_اسلامی جایگاه واقعی خودش را پیدا می کند.⭐️

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط