• 5631
  • 2697 مرتبه
  • 1400/10/10 09:05:05 ب.ظ

جنگ جهانی سوم

جنگ جهانی سوم

 مستفاد از روایات که جنگ جهانی سوم سخت ترین جنگ در عمر زمین و محل این جنگ منطقه ی قرقیسیا نزدیک شهر  دیرالزور در کشور سوریه نزدیک مرز عراق و ترکیه می باشد . ( محل درگیری فعلی با داعش و جمع شدن نیروها از کشورهای عمده ی جهان )
زیرا در روایات معتبر آمده انه سیکون بها وقعه لم یکن مثلها منذ خلق الله تبارک و تعالی السموات و الارض و لا یکون مثلها مادامت السماوات والارض .
یعنی جنگی در قرقیسیا رخ می دهد که مانند این جنگ نه در گذشته بوده و نه در آینده خواهد بود یعنی شدیدتر از جنگ جهانی اول و دوم ، و این نمی تواند باشد مگر اینکه این جنگ ، جنگ جهانی سوم  است .

 همچنین از  این روایت و دیگر روایات استفاده می شود که جنگ جهانی سوم آخرین جنگ جهانی خواهد بود چون مفاد روایات این است که بعد از این جنگ ، مشابه آن جنگ وجود نخواهد داشت .

 یک جرقه که در ذهن می زند احتمال تصحیف در روایات سفیانی و این احتمال که سُفیاتی  همان روسیه است تقویت می شود ، زیرا تفاوت این دو کلمه یک نقطه و احتمال تبدیل آن به سفیانی به مقتضای فهم اهل آن زمان ها بعید نیست ، زیرا کلمه سفیاتی در آن زمان نا مفهوم و نامأنوس بوده بر خلاف کلمه سفیانی که خیلی مأنوس بوده است (مهمترین دشمن شاخص اهل بیت علیهم السلام)

 ولی وجود روایات زیادی دال بر اصل و نسب سفیانی و اینکه سفیانی از نسل ابو سفیان می باشد و تقاعد شامی ها و رسوخ تفکر نجات شام و رسیدن به اوج و شوکت و عظمت به وسیله رهبر اموی مانند گذشته احتمال سفیاتی را نیز نفی می کند .

 در روایت ابن حماد ، سفیانی بر شام سلطه پیدا می کند سپس بین آنها جنگی در قرقیسیا رخ می دهد تا جایی که پرندگان آسمان و درنده های زمین از جنازه هایشان سیر خواهند شد .

با توجه به اینکه سفیانی کسی نیست و عددی نیست تا جنگ جهانی را بر پا کند و استحقاق طرفیت بینهما را ندارد  ( سفیانی هر که  می خواهد باشد ، قدرت برپا کردن جنگ جهانی را ندارد ) 

 ولی سفیاتی  این قدرت را دارد بلکه طرف جنگ جهانی حتما باید روسیه باشد به خصوص در روایات سفیانی یا سفیاتی با ترک و روم که شامل آمریکا و اروپا می باشد می جنگد و یک سوری هر که باشد نمی تواند با اورپا و آمریکا بجنگد چه رسد بر آنها غلبه کند و پیروز شود ، کمی غیر معقول به نظر می رسد  .

🔰 مستفاد از روایات دیگر که سفیانی جوری رفتار می کند که شیعیان سفیاتی را تحسین می کنند و این امر در وقایع فعلی محقق شده زیرا عملکرد روسیه در این برهه و در این کشمکش مورد ستایش شیعیان قرار گرفته است .

 ما یاد گرفتیم که علایم اعم از علایم بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و علایم ظهور حضرت مهدی (عج) مطابق نقل همیشه نمی باشد ، البته اشکال در نقل و ناقل است نه در اصل خبر ، از این جهت مساله قدری بغرنج خواهد بود .

مهم در این بحث اینکه جنگ قرقیسیا جنگ جهانی است و کشورهای بزرگ دنیا در آن شرکت خواهند کرد و مساله  حتی مساله داعش نیست بلکه مساله ی اختلاف قدرتها است و جالب پیروزی سفیاتی یعنی روسیه در این جنگ بر خلاف انتظار است .

 و این به معنای آمادگی قبلی روسیه و داشتن توان و قدرت تهاجم و داشتن سلاح های برتر که در دوره کنار رفتن روسیه از صحنه جهانی بدست اورده  است .

 درست در همین دوره آمریکا سرگرم اداره ی دنیا  به عنوان یک پیروز بوده است و شوروی سر گرم ساختن سلاح های برتر که  آن ها را در جنگ قرقیسیا رو خواهد کرد و پیروز خواهد شد و بعد از این خوی ابر قدرتی و داعیه ی تسلط بر جهان ظهور خواهد کرد و امام زمان (عج) مجبور خواهد شد با حاکم نو ظهور مطلق جهان بجنگد که در روایات از آن اشتباها سفیانی از فرزندان ابو سفیان معرفی شده است زیرا سفیانی هر کی باشد ارزش رویایی با امام زمان ندارد .

 بنابراین شاید ما در آستانه ی جنگ جهانی هستیم ولی خبر نداریم شاید هم در آستانه ی ظهور امام زمان (عج) باشیم ولی خبر نداریم و حق این است که ظهور اینچنین باشد و ناگهانی اتفاق بیفتد  .
آماده باشید .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}