• 10022
  • 195 مرتبه
  • 1402/12/01 07:56:31 ب.ظ

واکسن زده ها در صف انتظار مرگ

واکسن زده ها در صف انتظار مرگ

🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❌واکسن زده ها در صف انتظار مرگ❌

☠️واکسن کرونا اساساً برای کشتن بشر طراحی شده چراکه یکی از عوارض این واکسن ها لخته شدن خون، سکته و مرگ ناگهانی است.

👀اگر خوب دقت کرده باشید امروزه غالب افرادی که می‌میرند یا سکته می‌کنند بخاطر عوارض واکسن، فوت می کنند.

⚠️گویا این واکسن به گونه ای طراحی شده که واکسینه ها با فاصله و به تدریج بمیرند نه اینکه بلافاصله پس از تزریق بمیرند تا مردم قسم بخورند دیگر واکسن نزنند و وزارت بهداشت و سازنده های آن و صهیونیست ها را از منافع واکسن محروم سازند.

🔻ما از همان اوایل شیوع کرونا بر مردم اتمام حجت کردیم و با صدای بلند و با فریاد اعلام کردیم که: «ای مردم واکسن نزنید!» 

✍️ولی آن هائی که به حرف طب اسلامی و توصیه های درمانی اهل بیت علیهم السلام گوش نکردند و ترسیدند، واکسن زدند و بسیاری از آن ها جان خود را از دست دادند.

☑️اتمام حجت کردیم ولی برخی ها مانند کافران، انگشتان خود را در گوش هایشان قرار دادند تا نشنوند و حتی کار به جایی رسید که طب اسلامی را به سخره گرفتند!

✍️امروزه مرگ های ناگهانی به علت واکسن زیاد شده و آثار واکسن خود را نشان داده و طبق آخرین آمار ناقص، ماهی ۳۰۰ نفر از واکسن زده ها می‌میرند و روز به روز هم بیشتر می‌شود.

امروز وزارت بهداشت در حال ارتکاب بزرگترین جنایت تاریخ بشر است و به همین خاطر هم حاضر نیستند آمار کشته های واکسن زدگان را بدهند.

ما در طب اسلامی بخاطر تقلیل عوارض واکسن دارو ساختیم و به واکسینه ها توصیه کردیم از این داروها استفاده کنند تا تقصیر دیگری به تقصیراتشان اضافه نشود.

متاسفانه بعضی از مردم توصیه های طب اسلامی را جدی نمی‌گیرند و سر خود را در خاک فرو می‌برند تا صیاد را نبینند‌.

شما هیچ گاه شاهد انتشار آمارهای مرگ و میر و عوارض دقیق واکسن نخواهید بود، چرا که در این صورت سود و منفعت مافیای دارویی  از دست خواهد رفت!

وقتی نتانیاهو شیطان صفت علنا اعلام می کند که ما مسلمانان را نه با گلوله و موشک بلکه با واکسن می کشیم... 

 شما خود حدیث مفصل بخوانید از این مجمل!

و هزاران افسوس بر مسئولین خائن و بی غیرت ما در وزارت بهداشت که چشم و گوش خود را بر این موارد بسته اند و با جان و سلامتی ملتشان قمار می کنند!

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط