• 10015
  • 205 مرتبه
  • 1402/11/28 12:10:45 ب.ظ

نوره و نمک

نوره و نمک

❌ نوره و نمک❌

✍متاسفانه افراد بیسواد، فرومایه و سودجو، مدت هاست بر سر دو مساله اساسی چانه زنی می‌کنند و ادعای دلسوزی و نگرانی حال مردم دارند.

📌 یکی نمک و دیگری نوره! 

💰و بخاطر منفعت طلبی و سوداگری می‌خواهند ذهن مردم را از مصرف این دو ماده گرانبها و فوق العاده ارزشمند منحرف کنند.

🎥تمامی رسانه و تبلیغاتشان را بکار گرفته اند تا بگویند نمک طبیعی، نمک دریا و نمک سنگ ضرر دارد ولی نمک ید دار شیمیایی آن هاست که خاصیت دارد. 

⚠️مرتباً می‌گویند نوره طبیعی زرنیخ دار سرطانزا و مضرّ است ولی موبر شیمیائی آنهاست که هیچ ضرری ندارد.

⏮ از این راه است که براحتی می توانید افراد سودجو و مغرض را بشناسید که یا از فروش نمک ید دار و یا از فروش نوره شیمیائی منافعی حاصلشان می شود.

⭕️ولی با یک استدلال ساده می توان حرف آنها را رد کرد.

📆 ببینید اجداد ما هزاران سال نمک سنگ و نمک دریا استفاده کردند و سالم بودند ولی از زمانی که نمک یددار پیدا شد تیروئید، گواتر، سرطان تیروئید، پاراتیروئید و فشار خون و... به مرز انفجار رسیده است.

🕋از زمان حضرت سلیمان علیه السلام مردم جهان از نوره طبیعی استفاده می کردند و هیچ خبری از سرطان هم نبوده است.

📌از طرف دیگر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مردم را به استفاده از نمک دریا و نوره سلیمانی اکیدا توصیه کرده و امام رضا علیه السلام هم در رساله ذهبیه روش ساخت نوره طبیعی را ارائه نمودند.

🧬در نوره طبیعی و زرنیخ دار ماده ضد سرطانی وجود دارد و امروزه در سیل انواع سرطان ها انسان برای درمان یا باید از نوره طبیعی استفاده کند یا خود را به دست شیمی درمانی بسپارد.

🩻در واقع در فرایند شیمی درمانی هم از همان زرنیخ استفاده می کنند و دلیل ریزش مو طی شیمی درمانی تزریق ماده زرنیخ به درون بدن است.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط