• 8534
  • 346 مرتبه
  • 10/27/1401

فرمانده جدید جهان

فرمانده جدید جهان

 ⭕️ جهانی

🖍 دیرین ترین اهداف شیطان و پیروان شیطان سلطه بر جهان است و صدها سال به دنبال تحقّق این هدف هستند و برنامه ریزی های متعددی برای به انجام رساندن آن داشته اند، که این برنامه ریزی ها اعم از ایجاد جنگ، شورش ها و ... بوده است، ولی در عمل با هیچ کدام از این ترفندها موفق نشدند که جهان را یک دست کنند .

📍 البته این هدف بصورت متقابل مد نظر بوده هم از طرف شیطان و پیروانش، و هم از طرف خداوند رحمن و پیروانش، زیرا حکومت امام زمان یعنی خواست خدا برای یک دست کردن زمین و زمینیان است .

📌 ولی گویا نوبت اول، نوبت شیطان است و این هدف فقط از راه پزشکی، بیماری و سازمان های بهداشت و درمان قابل دسترسی است.

〽️ و این هدف به شکل ابتدائی در جریان کرونا آغاز شده و دیدیم چگونه تمام جهان را بیمار کردند و یا در حال و هوای بیماری قرار دادند .

🔺 شکی نیست که کرونا بیماری دست ساز بشر است، ولی طوری طراحی شده که به شکل واقعی و خیالی قابل گسترش در تمام کشورهای جهان است .

♨️ در مرحله دوم به تمام مردم جهان دستورهایی مانند ماسک زدن، استریل کردن معابر، استفاده از دستکش، منع تردد شبانه، تعطیلی کارها، منع تردد بین شهرها و کشورها، تعطیلی مساجد، حرم ها، عبادتگاه ها، کلیساها، تعطیلی حج، تعطیلی انواع مسابقات و.... صادر شد که عملا منجر به فلج شدن جهان شد.

💢 این فرمانده جدید جهان کیست ؟ کسی جز شیطان و پیروانش نیست .

❗️ البته عملی شدن این کار بزرگ مستدعی همکاری دولت ها جهان است، این ها با القای هراس و ایجاد محدودیت ها و فرمانبرداری از دستورات، این کار بزرگ را به منصّه تحقّق رساندند .

❌ زیرا این کار نیاز به کشتن هزاران یا صدها هزار نفر در هر کشور دارد که از طریق القای هراس و در داخل بیمارستان ها به وسیله داروهای پر خطر و مضر صورت بگیرد .

⭕️ مرحله بعدی خرید انبوه دارو از نقشه کشان و فرمان روایان اصلی به مقدار خیلی زیاد است که باعث رد و بدل شدن مبالغ فوق نجومی شده و جالب اینجاست که هیچ کس اعتراض نمی کند که این داروها تأثیری ندارند بلکه همه خوشحال هستند و این را یک دستاورد بزرگ به حساب می آورند !

📌 مرحله بعدی ناتمام گذاشتن این داستان است که باعث شده آن را به عنوان یک تهدید همیشگی مطرح کنند و عملا هر وقت که منافعشان اقتضا کند دوباره القای هراس کنند و همان ماجراهای قبلی را پیش بیاورند.

🌀 و از همه مهمتر پیدا کردن راه برای سلطه بر جهان و اموال مردم جهان است، زیرا پروژه اول موفق بوده و راه را برای پروژه های بعدی باز کرده .

🖊 در مرحله بعد هدف بزرگ و خطرناک شیطان و پیروانش قرار است تحقق پیدا کند که کشتن بشر و کم کردن جمعیت جهان است که این درست در مقابل اراده خداوند متعال است.

🖍 شاید بدترین ابزاری که پیروان شیطان به کار بردند سوء استفاده از جهل مردم است تا جایی که کمتر کسی متوجه این نقشه ها و خطرها شده، البته افرادی در این زمینه آگاهانه شروع به روشنگری کردند و در این راه مجاهدت کردند از جمله کسی که کتاب هاریسون را آتش زد تا همه دنیا را به خطرات این طب استعماری آگاه کند و این مطلب را بگوید که نقشه ها و توطئه های جدید از راه جنگ نظامی و تسلیحاتی نیست، بلکه از راه بیماری و پزشکی است ...

◀️ امروز دشمنان بشر دو تا سلاح دارند: یکی سلاح های کشتار جمعی و دیگری پزشکی شیمیائی اعم از واکسن و داروها که می تواند جان ملیون ها انسان را به خطر بیندازد.

🔺 و روایات نیز درست روی این دو وسیله دست گذاشته و می فرمایند: دو سوم مردم جهان خواهند مُرد، که یک سوم آنها با سلاح و مرگ سرخ، و یک سوم با طاعون و مرگ سفید و وبا.

📌 اگر اکنون به این خطرات و نقشه ها پی نبرید ممکن است در آینده گرفتار آن ها شوید. پیامبر و امیر المؤمنین و ائمه علیهم الصلاة والسلام هزار و چهارصد سال پیش مرتب هشدار دادند که مرگ بشر از دو طریق تحقق خواهد یافت: یک از طریق جنگ نظامی و توسط نظامیان، دو از طریق بیماری و وبا .

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط