• 7965
  • 489 مرتبه
  • 05/18/1401

داروی طبیعی

داروی طبیعی

طبیعت انسان هایی که بشکل طبیعی و سالم زندگی می کنند اینطور است که به درمان های طبیعی که منشأ آن دل طبیعت است، تمایل دارند، طبع بشر نیز اینگونه است که همیشه می خواهد بداند خود را با چه درمان می کند و لااقل سنخ و نوع داروها را بداند .

زمانی که انسان خود را با داروهای گیاهی درمان میکند می داند که از همین گیاهان موجود در طبیعت استفاده می کند، گاهی آن گیاهان را دیده و از قبل درباره آن ها شنیده و حتی مصرف کرده، و از خوراکی هایی است که مصرف می کند، مثل انجیر و آلو و زرشک و عناب و سیب و ... . و زمانی که با داروهای طب اسلامی خود را درمان می کند، علاوه بر این مسائل، می داند که از داروها و مواد حلال استفاده میکند .

ولی زمانی که نوبت به داروهای شیمیایی می رسد اولین اشکالش این است که این داروها از چه موادی تشکیل شده؟! آیا خاک هست؟ آیا گج است؟ آیا از معادن است؟ آیا از فاضلاب است و.... ، بطور کلی هیچ چیزی از ترکیبات آنها نمی داند ، و شرکت های داروسازی هم ترکیبات داروها را افشا نمی کنند . بطور کلی درمان با داروهای شیمیایی درمان طبیعی حساب نمیشود و اصل آن با طبع بشر سازگار نیست، علاوه بر عوارض و مشکلاتی که دارد. زیرا بعضی داروها از انواع زهر و سم ساخته می شوند، کافی است انسان ده یا پانزده عدد قرص خواب آور بخورد، به سرعت از دنیا می رود. زمانی که مقدار زیادی از این قرص ها انسان را می کشد ، مقدار کم آن هم حتما به تناسب عوارض خواهد داشت و باعث بیماری خواهد شد .

و به جهت اینکه تمام دغدغه سازندگان داروها، منافع و درآمد است یقین بدانید داروها را طوری می سازند که اگر یک درد را تسکین دهد دردهای دیگری در بدن ایجاد می کند، تا در نتیجه انسان داروهای بیشتر و بیشتری مصرف کند و منفعت بیشتری به مافیای داروسازی برساند . بدین ترتیب مردم همیشه خریدار دارو هستند و از این پزشک به آن پزشک و از این بیمارستان ب آن بیمارستان مراجعه می کنند و مرتب هزینه می کنند . وقتی دقیق نگاه می کنیم می بییم که شغل بسیاری از مردم امروز مراجعه به دکتر و گرفتن آزمایش و تهیه دارو و ... شده.

از گذشته اینطور بوده که بیماری یک امر نادر بوده و کمتر انسانی در قدیم وجود داشت که همزمان چند بیماری داشت، ولی امروز کمتر انسانی را می بینیم که چند بیماری نداشته باشد . امروزه مردم از روز اول زندگی درگیر بیماری ها و داروها هستند به حدی که حالت اعتیاد در مردم به وجود آمده و فکر می کنند هر روز باید دارو مصرف کنند .

بدتر از همه اینکه مردم نمی دانند چه چیزی مصرف می کنند و از عوارض داروها اطلاع ندارند ، و حتی نمی دانند که دارو اثری دارد یا نه، ولی متأسفانه اسیر این دور باطل شده اند و نمی دانند تا کی و کجا باید ادامه دهند!!! سوالی که مطرح است این است که در طب نوین، چیزی به نام درمان وجود دارد؟! آیا بیمار دیابتی با مصرف دارو یا انسولین درمان می شود؟! آیا کسی که فشار خون دارد در نهایت درمان می شود؟ آیا کسی که کم کاری تیروئید دارید در نهایت درمان می شود؟! به هیچ وجه، روز به روز اسیر داروهای بیشتر میشود و باید مراجعات بیشتری به پزشکان داشته باشد.

ما مردم را دعوت میکنیم تا با درمان ها و داروهای طبیعی، اصلاح تغذیه، دعا و اصلاح سبک زندگی خود را درمان کنند . حتما در طب اسلامی برای هر بیماری یک درمان ساده، در دسترس،  متشکل از همین مواد خوراکی، همراه با تدابیر، آیات قرآن و دعا وجود دارد که نه تنها عوارض ندارد بلکه باعث حفظ و توفیق بیشتر انسان می شود و هیچ تهدیدی برای ماهیت و درون انسان ندارد .

یقین بدانید که این واکسن های جدید یکسری تغییرات خطرناکی در وجود شما ایجاد خواهد کرد که دیگر آن انسان سابق نخواهید شد. حداقلش این است که اراده انسان را ضعیف می کند و انسان را برای پذیرش ظلم و استبداد که هدف مافیایی غذا و دارو است آماده می سازد، این واکسن ها باعث تغییرات ژنتیکی در انسان خواهد شد و چه بسا انسان را شبیه به یک ربات سازد که کنترلش به دست خودش نباشد و از جای دیگر کنترل شود  .

و از آن ها بدتر تغییر ژن های اعتقادات و ایجاد تمایلات شیطانی مانند تمایل به همجنس بازی، زنا، نکاح با محارم، تنفر از فرزندآوری، عقیم سازی، تضعیف سیستم ایمنی بدن و هزاران مشکل دیگر .

ما مرتبا درباره عوارض این طب منحوس هشدار دادیم و آتش زدن کتاب هاریسون هم برای بیدار کردن مردم بود تا در دام این مافیای خطرناک نیفتند! اکنون هم در حال تحقیق و بررسی هستیم که چطور بتوانیم عوارض و آثار منفی این واکسن ها را کم کنیم و ان شاء الله به زودی خبرهای خوبی را به سمع شما خواهیم رساند. در فاز دیگر در حال تدارک و تدبیر برای بیماری های مصنوعی که بعدا احتمالا ساخته خواهد شد هستیم تا مردم همانند کرونا بازی نخورند و افراد بسیاری تلف نشوند.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}