• 7964
  • 723 مرتبه
  • 05/18/1401

مافیای غذا و دارو

مافیای غذا و دارو

مشخص شده که سازمان بهداشت جهانی و شرکت های بزرگ دارویی دقیقا برای کشورهای جهان نقشه می کشند و در جلسات خود تصمیم می گیرند که کدام بیماری باید درمان شود و کدام بیماری نباید درمان شود و از این راه میان مردم جهان القای ترس میکنند  .

 در حقیقت سیاست هویج و عصا را دنبال میکنند و همیشه این قصد را دارند که در عین امیدواری دادن به مردم، ترس در دل آنها بیفکنند تا حاضر شوند دار و ندارشان را در این راه خرج کنند . زیرا اگر بیماری ها به راحتی درمان شوند دیگر کسی زیاد اهمیت نمی دهد و نمی ترسد و حاضر نمی شود اموالی که به زحمت بدست آورده را به راحتی خرج درمان و دارو کند .

 کاسبی عجیبی است، مافیای غذا و دارو به روش های مختلف به دنبال کاسبی است، از طرفی روی جریمه های رانندگی در جریان کرونا حساب باز میکنند و بودجه دولت را تنظیم میکنند، از طرف دیگر از روی دارو و درمان بودجه را تنظیم میکنند و اموال مردم جهان را تصاحب میکنند .

 این سازمانها اگر هم بتوانند مردم را درمان کنند؛ یکسری بیماری ها را عمدا درمان نمی کنند تا بیماران تا آخر عمر دارو بخرند، یا بعضی از بیماری های کشنده و ترسناک را شایع می کنند تا مردم را مرعوب کنند و افسارشان را بدست بگیرند .

 از جمله بیماری هایی که بناست درمان نشود و باید همیشه باقی بماند و روز به روز عده بیشتری را گرفتار میکند و از این راه می خواهند مردم را بدوشند، می توان به دیابت، فشار خون، مشکلات مربوط به تیروئید، بیماری های دستگاه گوارش، بیماریهای قلبی عروقی، و عملا تمام بیماری های شایع اشاره کرد، این بیماری ها نباید کامل درمان شوند حتی اگر درمانش وجود داشته باشد، چه بسا دارویی برای درمان این بیماری کشف شده باشد ولی اسمی از آن نمی برند تا مردم همیشه مشتری دارو و اسیر داروخانه و پزشک باشند، تمام این ها عمدی است .

  صد درصد اکنون داروی دیابت را دارند و میتوانند بطور ریشه ای آن را درمان کنند ولی به مردم نمی دهند تا مردم همیشه محتاج دارو باشند و پول هایشان را صرف درمان کنند .

 نکته خطرناک این است که در بعضی موارد ، منافع آن ها اقتضا می کند که برخی از بیماری ها را عمدا تشدید کنند، مانند سرطان، تجربه نشان داده هر سرطانی که به طب نوین مراجعه میکند و از درمانهاش استفاده می کند بدتر میشود و سرطان در بدنش پخش می شود و پیشرفت می کند .

 به همین جهت هر اقدامی در راستای درمان اعم از شیمی درمانی یا استفاده از دارو باعث می شود که سرطان متاستاز شود و در نهایت موجب مرگ بیمار می شود .

 ملاحظه می فرمائید زمانی که اعلام می شود که فلان بیماری درمان ندارد و لاعلاج است مردم در مراجعه به پزشکان و مصرف دارو و انواع درمان درنگ نمیکنند و حاضرند تمام هستی شان را تقدیم کنند، این درست همان حالتی است که مافیای غذا و دارو خواهان آن است.

 اکنون مشاهده می کنیم که بسیاری از پزشکان با نا امید کردن بیماران، باعث تشدید بیماری در آن ها می شوند و این دقیقا نقشه مافیای غذا و داروست، در مقابل مردم چون امیدشان کمتر شده و نگران سلامتی خود هستند حاضر می شوند بیشتر هزینه کنند و به پزشک و بیمارستان های دیگر مراجعه کنند تا بلکه درمان شوند، اینطور است که می بینیم در طب نوین عملا کسی درمان نمی شود و تنها یک حالت تسکین و کنترل برای بیماری اتفاق می افتد.

 تجربه نشان داده که زمانی که مردم حس کنند یک بیماری به راحتی درمان می شود، نسبت به آن بی توجه می شوند و به دنبال درمان آن نمی روند، ولی برعکس اگر بفهمند فلان بیماری درمان و دارو ندارد حاضر میشوند هزینه های هنگفت کنند و مجدانه برای درمان آن تلاش می کنند . متأسفانه مردم دنیا به عنوان یک اسیر در دست مافیای غذا و دارو افتاده، افرادی بی رحم و منفعت طلب که بویی از انسانیت نبرده اند و فقط به فکر منافع خود هستند .

راه نجات از این وضعیت کنار گذاشتن این طب شیمیایی و پناه آوردن به اهل بیت علیهم السلام و دستورات طبی آن هاست، در طب اسلامی هدف پیشگیری از بیماری و درمان بیماران است و پای منافع در میان نیست. البته متأسفانه افرادی بی سواد در شهرهایی مثل قم با عنوان اسم طب اسلامی شروع به چپاول مردم کرده اند و با برگ درختان و شاخه های درختان غیر درمانی، دارو درست می کنند و به مردم می دهند .

 مردم مواظب باشند و صرفا به نمایندگان طب اسلامی که در لیست معرفی شده اند مراجعه کنند، ما نسبت به دیگران هیچ تضمینی نمی دهیم، زیرا افراد بسیاری با لباس طب اسلامی فریبکاری می کنند و فقط به فکر پول و در آمد هستند، باید مراقب این افراد بود.

 مراقب باشید بیشتر داروهایی که این افراد طمعکار عرضه می کنند فایده ای ندارد، بلکه حتی ممکن است برای بیمار ضرر داشته باشد، خلاصه کلام اینکه فریب آنها را نخورید و به آنها و نمایندگانشان مراجعه نکنید.

 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}