• 7922
  • 561 مرتبه
  • 05/13/1401

تلاش متقابل

تلاش متقابل

شاید کسانی می پرسند که چرا آیت الله تبریزیان و دوستانش نسبت به طب غربی و شیمیایی حساس هستند و سعی می کنند این طب را تخریب کنند ؟!

 ما در حقیقت پدر کشتگی با طب یا کسی نداریم ولی از آنجا که مردم دنیا خبر ندارند این طب تغییر ماهیت داده و تغییر در عملکرد و اهدافش صورت گرفته . شاید روزی این طب به فکر درمان بیماری های مردم بوده و کارهایی هر چند ناقص انجام داده و همه چیز عادی بنظر می رسیده، ولی مدت هاست که این طب تبدیل به یک تجارت جهانی شده و بر اوضاع بازارهای پزشکی دنیا مسلط شده .

 یکی از سیاست های این طب حذف رقیبان است، یعنی شروع کردند به حذف طب های بومی کشور ها و پس از آن آماده کردن افرادی بعنوان پزشک تا به مصالح مافیای جهانی پزشکی دانسته یا ندانسته خدمت کنند و تعصب هم داشته باشند .

چه اشکالی دارد یک پزشک با داروهای طب سنتی و طب اسلامی آشنا شود و داروهای مؤثر آن ها را تجویز کند؟! چه چیزی از او کم میشود ؟! علت این است که از آن پزشک یک سرباز وفادار ساختند که هر چند ندانسته در راستای اهداف مافیای دارو و درمان گام برمی دارد .

 مشکل اصلی دیگر چرخش این پزشکی و خروج آن از ماهیت پزشکی درمانی است، در این مرحله مافیای غذا و دارو توانست با نقشه ای پیچیده نقش پزشک را تغییر دهد، یعنی عملا پزشک به جای اینکه مردم را درمان کند، آن ها را بیمارتر می کند، مثالی برای شما می زنم، بیمار برای یک معده درد ساده به پزشک مراجعه می کند، طبق معمول پزشک داروهایی را برای معده تجویز می کند، این داروها بخاطر عوارضی که دارند به چندین اندام دیگر بدن از جمله کبد، کلیه و ... آسیب می رساند و در این حالت بیمار علاوه بر داروی معده، باید برای کبد و کلیه و ... هم دارو مصرف کند، می بینید که مردم در چرخه بیماری گرفته می شوند و بدین ترتیب خیلی سریع آمار بیماران نجومی می شود.

 ناراحتی ما این است که پزشکی و این پزشکان بعد از صدها سال تحقیق و پژوهش بجای از بین بردن بیماری ها، به عامل ایجاد بیماری ها بدل شدند و آمار بیمار و بیماری روز به روز افزایش پیدا می کند .

 ما با چشم خود می بینیم شهری که یک بیمارستان یا یک درمانگاه داشت الان ده ها بیمارستان و درمانگاه دارد و هزاران داروخانه در آن فعالند، این چرخه باطل تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند ؟!

 پیچش دیگر این پزشکی، افزایش ده ها هزار برابری مصرف دارو و افزایش صد هزار برابری آزمایشات و رادیوگرافی هاست که خود یک تجارت کامل و خالص برای مافیای غذا و دارو محسوب می شود.

و از همه بدتر پیچش سوم این طب است که اهداف سیاسی و سلطه گرانه پیدا کرده و عملا تبدیل شده به ابزار پنتاگون و سازمان های نظامی برای تسلط بر مردم دنیا و کنترل آن ها، و تغییر اعتقادات و علایق شان. همچنین نقشه های بزرگ ویرانگر مثل کم کردن جمعیت جهان و محدودیت نسل و غربالگری و عقیم سازی و .... .

 در این وضعیت به صورت کاملا زیرکانه داروها را تبدیل کرده اند به کنترل کننده، یعنی عملا هیچ داروی شیمیایی درمان کننده نیست بلکه صرفا بیماری را کنترل می کند، فرد برای یک بیماری ساده باید تا آخر عمر دارو مصرف کند، اخیرا هم که واکسن ها حالت کنترل کننده پیدا کردند، یعنی به جای اینکه یک دوز واکسن تزریق کنید باید به طور مرتب و هر چند ماه یکبار واکسن تزریق کنید .

 اخیراً با ایجاد بیماری جهانی واکسن را به هشت میلیارد انسان فروختند، آن هم چهار دوز، یعنی چیزی در حدود سی میلیارد واکسن به مردم بدبخت و فقیر جهان فروختند و هزینه ی جنگ اوکراین و ده ها جنگ مشابه آن را درآوردند .

اکنون در کشورها در کنار دانشگاه های پزشکی، دانشگاه های ایجاد بیماری و بیمار کردن مردم جهان با دارو، غذا و حتی هوا و آب و مانند این ها ایجاد کردند . بشکل عمیق و ژرف تحقیق میکنند و درس می خوانند که چگونه یک بیماری یا یک اپیدمی ایجاد کنند تا هم سودهای کلان کنند و هم بر ذهن، اعتقادات و باورهای مردم دنیا مسلط شوند، و در نهایت نظم نوین جهانی را پیاده کنند.

اگر طب اسلامی و خصوصا آیت الله تبریزیان و دیگر فعالان آن نباشند تا نقشه های این مافیا را فاش کند معلوم نیست چه بلایی بر سر اسلام و مسلمین بیاورند، نقشه آن ها این است که کامل بر افکار و اعمال انسان ها تسلط پیدا کنند و هر عاملی که منافع آن ها را به خطر بیندازد را از بین ببرند. یکی از اهداف آن ها در تسلط بر افکار این است که دیگر کسی به فکر منجی عالم یعنی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نباشد و بدین ترتیب می خواهند یاران امام زمان را از بین ببرند.

 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}