• 7917
  • 570 مرتبه
  • 05/13/1401

مومن واقعی

مومن واقعی

 مؤمن واقعی ارزشی برای سلبریتی ها و سرمایه داران عمده و پزشکان منفعت طلب شیمیائی و لشکریان آدم کش جنایتکار خارجی و قاتل و خونریز و سازمان جهانی بهداشت و قاضی جور و عالِم دنیا پرست و انسان های متکبر و کافر قائل نیست، زیرا آن جماعت دنبال دنیا بودند و به خواسته شان رسیدند و مشغول عیش و نوش و دنیا پرستی هستند و از همین الان جایگاهشان در جهنم مشخص است .

ما با دوزخیان چکار داریم! نه روزی ما در دست آنهاست ونه روزی خودشان در دست خودشان، همه چیز دست خداوند متعال است . آنها به اندازه ی ما بیچاره هستند، صرفا تظاهر می کنند ولی هیچ چیز آنها درست نیست نه سلامتی دارند و نه عقل سلیم .

زیرا الدُنیا دَارُ مَن لَا دَارَ لَهُ وَلَها یَعمَلُ مَن لا عَقلَ لَهُ . یعنی دنیا خانه کسی که است که خانه ای در آخرت ندارد و کسی که برای این دنیا تلاش میکند و به خوشی دو روزه آن دلخوش است، عقل ندارد .

ما با افرادی که خود را تماما وقف دنیا کرده اند کاری نداریم زیرا این ها عملا عقلی ندارند، چون آخرت بی نهایت را رها کردند و به دنیایی که موقت و گذراست دل بستند. متأسفانه خیلی از انسان ها به این دنیا دل می بندند در حالی که می دانند که انسان اولش نطفه بوده و آخرش هم جسد گندیده ای خواهد بود .

ما یک چیز حقیقی می دانیم و آن خدایی است که خدایی جز او نیست و زنده و قیّوم است، ما آن گوهر حقیقی و ایمان و علم انبیای الهی و امامان معصوم را حقیقت هستی می دانیم و بس .

ما برای آن دسته ارزش قائلیم که بیشتر اوقات در خانه می نشینند و رزق و روزی خداوند را در حد قوت می خورند و مشغول طاعت و بندگی خداوند هستند و بخاطر اشتباهات و خطاهایشان گریه می کنند و به همین شکل سرگرم نفس خویش اند و دیگران از دست آنها راحت و در امانند.

خوشا آنان که بیاد روز جزا هستند و برای روز حساب تلاش می کنند و به کفاف قناعت کنند و از خدای خویش راضی باشند .

خوشا آنان که در دنیا زهد می ورزند و به آخرت رغبت و میل دارند، آن ها انسان هایی هستند که زمین را زیلوی خویش قرار داده و خاک فرش خود را قرار داده و آب عطر خویش را قرار داده و قرآن را شعار ( لباس ظاهر ) خود قرار داده و دعا را آستر خود قرار داده و دنیای خود را جویدند به سبک زندگی حضرت مسیح علیه السلام .

خوشا آن بندگان بی نام و نشانی که خداوند آن ها را شناخت ولی مردم آن ها را نشناختند، آنان که چراغ های هدایتند و چشمه ی علم اند، آدم هایی که پر سر و صدا نیستند و اهل جفا و ریا نیستند.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}