• 9537
  • 244 مرتبه
  • 1402/05/01 06:48:28 ب.ظ

دروغ بزرگ تغییر اقلیم، دی‌اکسید کربن زمین را تهدید می‌کند (2)

دروغ بزرگ تغییر اقلیم، دی‌اکسید کربن زمین را تهدید می‌کند (2)

🔻پاتریک مور ثابت کرده است که سطح دی‌اکسیدکربن در دوره‌هایی از تاریخ بسیار بالاتر از امروز بوده است، بدون اینکه فعالیت صنعتی انسان باعث آن شود. درباره کسانی که دستور کار تغییرات اقلیمی را به شکل امروز پیش می‌برند، چند فرضیه وجود دارد: یا این افراد اشتباه می‌کنند، یا با گرفتن رشوه (از افراد و گروه‌هایی که به دنبال تغییرات جهانی به نفع خود هستند) فاسد شده‌اند و وقتی صحبت از رفاه همنوعان‌شان می‌شود، اخلاقیات را نادیده می‌گیرند.

 (https://t.me/AntiBioterrorism100)🔻دی‌اکسیدکربن بیشتر، غذا و اکسیژن بیشتر
به‌گفته دکتر کریگ ایدسو، رئیس مرکز مطالعات دی‌اکسیدکربن و تغییرات جهانی، واقعیت این است که دی‌اکسیدکربن از هر نظر برای سیاره زمین مفید است، به‌ویژه اینکه به رفع کمبود مواد غذایی کمک می‌کند.

🔻ایدسو معتقد است: «در طول پنج دهه گذشته به معنای واقعی کلمه هزاران تحقیق آزمایشگاهی و میدانی انجام شده است تا واکنش‌های مربوط به رشد گیاهان در شرایطی که سطح دی‌اکسیدکربن در هوا زیاد است مورد بررسی قرار گیرد.» پژوهشگران در مطالعاتشان اتفاق نظر دارند که افزایش سطح دی‌اکسیدکربن باعث افزایش فتوسنتز و بهبود رشد گیاهان می‌شود. در واقع، حتی کوچکترین افزایش در سطح دی‌اکسیدکربن منجر به افزایش چشمگیری در عملکرد محصول می‌شود.

🔻در واقع، هرچه تعداد انسان‌ها بیشتر باشد، به دام و طیور بیشتری نیاز خواهد بود و دی‌اکسیدکربن بیشتری تولید می‌شود که در نهایت منجر به تولید بیشتر گیاهان اکسیژن‌ساز می‌شود.

خودروهای برقی، سیاره زمین و شبکه‌های برق ما را می‌کشند
در مورد خودروهای برقی، تلاش برای به دست آوردن لیتیوم بیشتر که برای باتری‌های شارژی حیاتی است، محیط‌زیست را با سرعت هشداردهنده‌ای از بین می‎برد. استخراج لیتیوم زمین‌های حاصلخیز را از بین می‌برد، سطح آب را کاهش می‌دهد، مناطق اطراف را مسموم می‌کند، حیات وحش را از بین می‌برد. در واقع سطح دی‌اکسیدکربن را افزایش می‌دهد و سایر آسیب‌های زیست‌محیطی را با سرعت هشدار دهنده‌ای بوجود می‌آورد.

🔻خودروهای الکتریکی هم‌چنین شبکه‌های برق ما را تحت فشار قرار می‌دهند و هزینه گزافی دارند. با این حال خودروهای بنزینی در حال حذف شدن (از چرخه تولید) هستند. مثل این است که کسی نمی‌خواهد مردم عادی وسایل نقلیه خودشان را داشته باشند.

🔻می‌توان این‌طور استدلال کرد که بخشی از نخبگان جهانی، اکنون فراهم‌آورندگان قحطی، بیماری، جنگ و مرگ در دنیای کنونی هستند. تخریب زمین‌های کشاورزی، از بین بردن معیشت مردم، ممنوعیت اجاق‌های گاز، اجباری کردن واکسن‌های سمی، تخریب مزارع بسیار کارآمد به بهانه‌های واهی «تغییر آب‌وهوایی» و سوء مدیریت اقتصادی، در مقایسه با تهدید افزایش دی‌اکسیدکربن، خطرات بسیار بزرگ‌تری برای بشریت هستند.

🔻تغییر آب و هوا فقط یک افسانه است و همان کاری را انجام می‌دهد که مدعی جلوگیری از آن است، یعنی زمین را نابود می‌کند، درحالی‌که مدعی جلوگیری از نابودی زمین است و مخلوق را جایگزین خالق می‌کند. سیاره زمین برای بشریت سازماندهی شده است. در واقع، می‌توان گفت که زمین به طور قابل توجهی منحصر به فرد است و به طور خاص برای زندگی و شکوفایی انسان‌ها ساخته شده است/منبع 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط