• 9172
  • 356 مرتبه
  • 1402/02/06 07:58:15 ب.ظ

مرگ ۱۵۰ هزار نفر در جریان کرونا

مرگ ۱۵۰ هزار نفر در جریان کرونا

📌 در جریان کرونا صد و پنجاه هزار نفر جان خود را از دست دادند و طبق برخی شنیده ها افراد بسیار زیادی بر اثر عوارض واکسن جان باختند، ولی متأسفانه وزارت بهداشت آمار حقیقی را ارائه نمی کند.

❇️  ولی اگر جلوی طب اسلامی را نمی گرفتند و داروی امام کاظم علیه السلام و دیگر داروهای اهل بیت علیهم السلام را منع نمی کردند این تعداد انسان جان خود را از دست نمی دادند و تعداد تلفات کرونا در کشور نزدیک به صفر بود .

🔹 و این امر می توانست یک افتخار برای کشور ما باشد، زیرا اخبار و آمار در دنیا به خوبی منعکس می شود و تلفات زیاد در هر کشور آن کشور را در لیست سیاه می برد و از ضعف پزشکی آن کشور حکایت دارد .

📌 بسیاری از کشورهای مدعی تلفات زیادی در کرونا داشتند و به همین خاطر اعتبارشان زیر سؤال رفت، بلکه می توان گفت کل پزشکی مدرن زیر سؤال رفت و معلوم شد ادعای پیشرفت در علم طب واقعیتی ندارد، ولی آن ها آبرویشان را با قلدری و رسانه حفظ کردند .

⭕️ بایستی این رخداد، یک شکست مفتضحانه برای پزشکی نوین بحساب می آمد ولی بخاطر منافع بی حد و حصر پزشکی مدرن با هر ترفندی آبرویشان را حفظ کردند .

〽️ معلوم نیست چرا بخشی از مردم عبرت نمی گیرند، طبی که باعث مرگ و میر صدها هزار نفر در این کشور و ده ها میلیون نفر در دنیا شده چگونه می تواند اعتبارش را حفظ کند؟ برخی از مردم چقدر خام هستند، آیا این درس عبرتی نیست؟ واقعاً باعث تعجب است .

💠 ما در طب اسلامی اعلام آمادگی کردیم تا جلوی مرگ و میر را بگیریم ولی به جای اینکه تشویق شویم با بدترین برخورد و سرکوب مواجه شدیم.

🔰 علت این تصمیمات جزو رازها می ماند که هیچ توجیهی برای آن متصور نیست.

📍 شاید مردم فکر کنند غائله اپیدمی پایان یافته، ولی این چنین نیست و مصیبت هایی در راه است که این بار دیگر ما دخالت نمی کنیم، فقط افراد نزدیک و طرفداران طب اسلامی را نجات خواهیم داد.

📌  منتظر باشید زیرا سود واکسن در دهان کشورهای تولید کننده واکسن مثل چین، آمریکا، روسیه و انگلیس مزه کرده و این سناریو را به موقعش تکرار خواهند کرد و هر چند وقت زمزمه یک اپیدمی خطرناک به گوش می رسد که روزی صد درصد عملی خواهد شد، فعلا در حال زمینه سازی هستند تا دروغشان جا بیفتد.

⚠️ البته بعضی از کشورها اصل داستان را فهمیدند و متوجه شدند که کل ماجرا چیزی جز هیاهو و بار روانی نبود.

🔺 گفته می شود که بعضی از کشورها به جای واکسن به مردم آب مقطر تزریق کردند تا حداقل بار روانی واکسن تأثیر بگذارد.
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط